|

مهدی قایدی و کلاف پیچیده ماندنش در استقلال

استقلال امسال اگر بخواهد قایدی را به صورت قرضی بگیرد، آخرین سالش خواهد بود و برای فصل بعد باید او را به صورت قطعی به استقلال بیاورد

لینک کوتاه کپی شد

هر چند خبرهای تایید نشده‌ای درباره مقصد فصل بعد مهدی قایدی منتشر شده است اما تا زمانی که مجمع استقلال برگزار نشود و تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل مشخص نشود، نمی شود درباره ماندن یا رفتن مهدی قایدی نظر داد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، مهدی قایدی که پای ثابت نتایج درخشان استقلال در لیگ بیست و دوم بود به دلیل قرضی بودن قراردادش حالا باید استقلال را ترک کند و به شباب الاهلی برگردد. با توجه به اینکه او یکی از اصلی ترین گزینه‌های هواداران استقلال برای فصل بعد است، حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال بارها با قاطعیت از حفظ این بازیکن گفته اما تا به این لحظه اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است. البته تکلیف ماندن کریمی هم مشخص نیست اما او هر چه درباره قایدی و محبی گفته تا این لحظه درست درنیامده است.

همانطور که گفته شد در حال حاضر قایدی تحت قرارداد شباب الاهلی است و مدیران این باشگاه هم رقم بالایی برای آزادسازی قرارداد این بازیکن اعلام کرده‌اند که پرداخت آن از توان مالی باشگاه استقلال خارج است. از این رو تنها امید استقلالی ها این است که مدیران باشگاه اماراتی را به انتقال قرضی دوباره قایدی راضی کنند که کار راحتی هم به نظر نمی رسد. استقلال امسال اگر بخواهد قایدی را به صورت قرضی بگیرد، آخرین سالش خواهد بود و برای فصل بعد باید او را به صورت قطعی به استقلال بیاورد. 

هرچند با همه این‌ها امروز شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه ستاره بوشهری با باشگاه الاتحاد کلبا که هدایتش را فرهاد مجیدی به عهده دارد به توافق رسیده و فصل بعد بازیکن این تیم خواهد بود. البته هنوز صحت و سقم این ادعا تایید نشده است.

در هر حال تا فردا نمی‌شود به صورت قطعی درباره مسایل فنی و مدیریتی استقلال نظر خاصی داد چرا که ممکن است حجت کریمی در استقلال ماندگار نباشد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی