|

رامین رضاییان قرار است بمب نقل و انتقالات استقلال باشد؟

به نظر می‌رسد جدایی رامین رضاییان از باشگاه سپاهان اصفهان را باید قطعی و حتمی دانست.

لینک کوتاه کپی شد

پس از آغاز نقل و انتقالات لیگ بیست و سوم، مسعود سعیدی مدیررسانه ای باشگاه سپاهان اصفهان با با انتشار یک توییت با عکسی از مدافع ملی‌پوش در کنار ریکاردو ساپینتو، سرمربی سابق استقلال منتشر شده، گفت: فقط یک گروه هستند که از آب‌های آلوده همیشه ماهی گرفته‌اند!

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی؛ انتشار این توئیت، شایعه عجیبی را در فضای مجازی و اینستاگرام به دنبال داشت مبنی بر اینکه رامین رضاییان قرار است به استقلال برود! هرچند ساپینتو از استقلال رفته است اما انتشار عکس رامین رضاییان در کنار یک سرمربی استقلالی بر حاشیه و شایعات دامن زد.

خود رامین رضاییان اما سال گذشته در برنامه فوتبال برتر به این شایعه که هر سال مطرح می‌شود، این چنین پاسخ داد: فوتبال اصلا ارزش این را ندارد که هواداران ناراحت شوند. به نظرم حتی تیم رقیب به آدم ۱۰ یا ۲۰ میلیارد بیشتر هم بدهد، اصلا دوست ندارم به آن تیم بروم چون می‌دانم هواداران پرسپولیس از این موضوع ناراحت می‌شوند و تحت هیچ شرایطی دوست ندارم دل کسی بشکند.

رضاییان در همان برنامه تلویزیونی هم اعلام کرد قبلا از استقلال پیشنهاد داشته ولی حاضر به امضای قرارداد با آبی‌ها نشد. اما ماجرای پیشنهاد استقلال به رامین رضاییان چه بود و چه زمانی این پیشنهاد داده شد؟ رضاییان یکبار و قبل از آمدن به پرسپولیس و زمانیکه در راه آهن حضور داشت، از استقلال پیشنهاد دریافت کرد. در واقع قبل از شروع لیگ پانزدهم رامین از هر دو تیم پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشت ولی در نهایت رامین پیراهن قرمز را انتخاب کرد و ۲ فصل هم برای پرسپولیس بازی کرد. در لیگ شانزدهم و بعد از رفتن رضاییان به ترکیه و بازگشت او به پرسپولیس، حواشی مختلفی برای او ایجاد شد.

چند هفته مانده به پایان فصل و بعد از درگیری رامین با علیپور در اردوی دبی و قبل از بازی مقابل الوصل، از سوی برانکو کنار گذاشته شد. بعد از پایان لیگ شانزدهم دومین پیشنهاد استقلال به رضاییان رسید و آبی‌ها قصد داشتند رضاییان را مستقیما از پرسپولیس جذب کنند. باشگاه استقلال قصد داشت در آن مقطع از اختلاف به وجود آمده بین رامین و برانکو استفاده کنند و رضاییان را به تیمشان بیاورند. در آن زمان حتی شایعه شد که رضاییان چند بار با استقلال مذاکره هم کرد و حتی تا آستانه قرارداد قرار داشت ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد و رامین تصمیم گرفت به جای استقلالی شدن راهی اروپا و لیگ بلژیک شود.

به رغم طعنه سپاهانی‌ها، حتی یک درصد هم امکان ندارد رامین رضاییان ملی پوش در این سن و سال بخواهد دل هواداران پرسپولیس را شکسته و پیراهن استقلال را بپوشد.

1607666_247

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها