|

تازه ترین خبرها از نقل و انتقالات پرسپولیس امروز شنبه 20 خرداد

باشگاه پرسپولیس فعلا فصل نقل و انتقالات را آغاز نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

سرخ‌ها در شرایطی بعد از قهرمانی به تعطیلات رفته‌اند که هیچ خبری از خریدهای تازه و حتی مذاکره برای انتقال بازیکنان جدید برای تقویت این تیم در فصل پیش‌رو وجود ندارد. هرچه که هست، حتی خود منتشرکنندگان نیز چندان به آن باور ندارند. چرا که در پرسپولیس همه چیز معطوف به مجمع احتمالی فرداست چرا که دلخوری‌هایی است که پس از قهرمانی، بین مدیرعامل پرسپولیس و سیستم مقابل به وجود آمده است.  

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ روز گذشته رئیس هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس که به ندرت در این فصل تن به مصاحبه داده، در برنامه ورزش و مردم، صحبت‌های مهمی در این زمینه کرد که مشخصا موضع باشگاه را در قبال تحرکات سازمان خصوصی‌سازی نشان می‌داد. در این مصاحبه حسین شهریاری به پیمان یوسفی گفت که بعد از یک سال خوب در باشگاه پرسپولیس، حق درویش نیست که به اصطلاح برای ادامه کارش در باشگاه پرسپولیس، تن و بدنش بلرزد و منتظر رای اعضای هیئت‌مدیره‌ای  باشد که نمی‌داند چه کسانی خواهند بود.

در این شرایط اگرچه وزارت ورزش در پی لغو برگزاری مجمع فرداست و البته حتی در صورت برگزاری، ظاهراً این تصمیم به رضا درویش داده شده که در سمت خود به کارش ادامه می‌دهد اما رخ‌دادن این اتفاقات فعلا باعث شده که در باشگاه پرسپولیس فعلا خبری از تحرک نباشد و هرچه که هست، روزهای تابستانی بلندی است که بعد از قهرمانی در پی هم می‌آیند و انگار همه به یک مرخصی برای تمدد اعصاب رفته‌اند. کاری که یحیی گل‌محمدی کرده و در دبی به استراحت مشغول است و در پاسخ به سوال اغلب کسانی که  در مورد آینده‌اش سوال می‌کنند، لبخندی می‌زند و با پاسخ مبهم همه‌چیز را به آینده موکول می‌کند.

آنچه که باعث تردید یحیی برای ادامه همکاری با پرسپولیس شده، نه یک پیشنهاد خارجی بلکه شرایطی است که باشگاه می‌تواند در این فصل با آن روبه‌رو بشود، به خصوص که حتی در صورت ثبات مدیریتی هم چالش‌های مدیریتی به قوت خود باقی است.

1882549

در عین حال البته مشخص است که باشگاه روی چه پست‌هایی انگشت گذاشته و چه بازیکنانی را می‌خواهد. پرسپولیس احتمالا در دفاع چپ، خط هافبک و مهاجم نوک و سایه بازیکن استخدام می‌کند و ممکن است یک بازیکن جدید و در حد ستاره به دفاع مرکزی این تیم اضافه بشود. ضمن اینکه تکلیف دروازه این تیم هم پس از توافق با بیرانوند مشخص خواهد شد، دروازه‌بانی که در آخرین مصاحبه اعلام کرده اگر پیشنهاد خارجی از اروپا داشته باشد، خواهد رفت تا فوتبالش را در فضای متفاوت ادامه بدهد.

در همین رابطه نام‌هایی که اسمشان پیرامون پرسپولیس شنیده می‌شود، بازیکنان جوان و صاحب کیفیت مثل محمد خدابنده‌لو، یاسین سلمانی، ابوالفضل جلالی، شجاع خلیل‌زاده و یکی دو اسم دیگر هستند که انتقال هر کدام به پرسپولیس می‌تواند هیجان‌انگیز و جالب توجه باشد.

باتوجه به ناکامی پریرا و دیاباته (و جدایی قریب‌الوقوع این دو) هواداران پرسپولیس انتظار دارند که این باشگاه تا شروع نقل و انتقالات، با استفاده از تجربه شیرین خرید لوکادیا، مهاجمی در قواره او را استخدام کنند و شاید این موضوع همچون فصل گذشته چالش اصلی مدیران باشگاه باشد.

اما نکته مهم علاوه بر سقف بودجه، مسئله لیست ۱۹ نفره پرسپولیس است. سرخپوشان هم اکنون ۲۰ بازیکن بزرگسال دارند که قرارداد ۷ نفر به پایان رسیده و احتمالا یحیی با تمدید حداقل ۵ نفر موافقت خواهد کرد.

1883771

همچنین قرمزها باید راهی برای جدایی لئاندرو پریرا کسب کنند و شاید وحدت حنانوف را هم کنار بگذارند تا به این شکل برای خرید ۴ بازیکن جای خالی داشته باشند.

البته فصل نقل و انتقالات عموما در میانه‌های خود سورپرایزهای جدی هم دارد و شاید به عنوان مثال جدایی دروازه‌بان ذخیره، پیشنهاد خارجی برای یک ستاره و یا حتی اعلام لیست مازاد یحیی، مسیر سرخپوشان را با آنچه حالا به نظر می‌رسد، کاملا متفاوت کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها