|

آخرین اخبار داغ نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس جمعه 19 خرداد

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران جمعه 19 خرداد؛ از رقابت بر سر نیمکت استقلال و پرسپولیس تا بازیکن ایرانی که قرار است همبازی مسی شود

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیگ برتر ایران به مانند اکثر لیگ های مطرح دنیا به پایان رسیده و در این بین بحث نقل و انتقالات حسابی داغ است باهم نگاهی می اندازیم به مهترین اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران در یکی دو روز اخیر

ریکاردو سا پینتو یک روز پس از اعلام قطع همکاری با استقلال، به عنوان سرمربی جدید آپوئل قبرس معرفی شد. استقلالی‌ها از حالا، به دنبال جانشین سا پینتو هستند و 4 مربی ایرانی، در لیست این باشگاه قرار دارند. دیروز اعلام شده بود آن‌ها با 2 مربی خارجی هم وارد مذاکره شده‌اند.

۱۹ گل‌گهری در آستانه جدایی

در کنار انتخاب سرمربی، سرنوشت ۱۹ بازیکن گل‌گهر برای فصل آینده مشخص نیست و مدیران باشگاه سیرجانی کار سختی برای حفظ تیم خود دارند.

ساراگوسا، مشتری دست به نقد «عابدزاده»

گفته می‌شود که «امیر عابدزاده» در نقل‌وانتقالات تابستانی به تیم رئال ساراگوسا خواهد رفت تا در لالیگا ۲ اسپانیا باقی بماند.

یک ایرانی هم‌باشگاهی «مسی» شد

برکستون تقوایی نجیب، هافبک وسط ۲۰ ساله تیم دوم اینتر میامی با انتقال مسی، ممکن است فرصت تمرین یا حتی بازی کنار او را پیدا کند.

شرط «یحیی» برای ماندن

به نظر می‌رسد که مهم‌ترین شرط یحیی برای ماندن در پرسپولیس، تامین بودجه کافی و بستن تیمی قدرتمند برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا است که در صورت تامین خواسته‌ها، احتمالاً همکاری گل‌محمدی با سرخ‌پوشان ادامه پیدا می‌کند.

«سا پینتو» سرمربی آپوئل قبرس شد

سا پینتو فصل آینده قرار است در آپوئل قبرس مربیگری کند. آپوئل در فصل گذشته لیگ قبرس، دوم شد و به دور مقدماتی لیگ کنفرانس فصل آینده رسید.

«ربیعی» گزینه جدید استقلال

جواد نکونام جدی‌ترین گزینه داخلی برای هدایت استقلال محسوب می‌شود و در کنار نکونام، نام منصوریان و الهامی هم به گوش می‌رسد. با این‌حال به نظر می‌رسد مدیران استقلال قصد دارند مذاکرات اولیه با محمد ربیعی را هم آغاز کنند.

گزینه جذاب برای هدایت ملوان

پیشنهاد جدید و جذابی برای پژمان نوری از سوی هیات‌مدیره باشگاه ملوان ارسال شده و آن‌هم موضوع سرمربیگری در تیم ملوان بندرانزلی است.

«شکاری» جدایی از گل‌گهر را تکذیب کرد

رضا شکاری مهاجم گل‌گهر سیرجان هر گونه مذاکره و توافق با باشگاه‌های دیگر را تکذیب کرد. این بازیکن در صورت تمایل به جدایی باید مبلغ رضایتنامه خود را پرداخت کند.

«مورایس» در سپاهان باقی می‌ماند

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان قراردادی سه ساله با این باشگاه امضا کرده که فقط یک فصل آن سپری شده و به این ترتیب سرمربی پرتغالی سپاهان دو فصل دیگر به همکاری خود با باشگاه ادامه خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها