|

بعد رونالدو حضور بنزما در عربستان؛ تقریبا قطعی!

400 میلیون یورو برای هر کسی می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد و بنزما هم از قاعده مستثنی نیست.

لینک کوتاه کپی شد

عربستانی‌ها به فکر بالا بردن اعتبار لیگ خود هستند و پس از رونالدو این بار پیشنهادی برای کریم بنزما ارسال کرده‌اند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ کریم بنزما مهاجم تیم رئال مادرید و برنده توپ طلای سال 2022، بعد از رونالدو بسیار مورد توجه تیم‌های عربستانی قرار گرفته است و ۲ پیشنهاد جدیدی که ارسال شده، او را نسبت به تمدید قرارداد با تیم مادریدی مردد کرده است. او پیش از این با رئال برای یک فصل به توافق رسیده بود اما قراردادی امضا نکرده بود و حالا به مدیران درخواست داده تا کمی نسبت به پیشنهاد‌های جدید ارسال شده فکر کند و سپس تصمیمش را بگیرد. زمان زیادی نگذشته است که رومانو اعلام کرد الاتحاد عربستان پیشنهاد 2 ساله و سالیانه صد میلیون یورو با بندهای پاداش بسیار زیاد و قراردادی جذاب ارسال کرده که بعد از آن منابع ای‌اس‌پی‌ان گفتند مالکان تیم کریستیانو رونالدو هم به مشتریان این بازیکن فرانسوری اضافه شده‌اند.

النصر با دادن این پیشنهاد رقیب خود یعنی الاتحاد را از دور رقابت کنار زده چرا که پیشنهادی مانند پیشنهاد رونالدو برای بنزما فرستاده است. او همانند رونالدو سالی 200 میلیون یورو به اضافه پاداش‌های خاص دریافت خواهد کرد که همین موضوع باعث تردید بنزما برای ماندن در رئال شده است. 400 میلیون یورو برای هر کسی می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد و این بازیکن هم از قاعده مستثنی نیست. همچنین حضور دوباره کنار رونالدو در آخرین سال‌های بازیگری هم احتمالا برای او جذاب خواهد بود.

عربستان در سال‌های اخیر به جنب و جوش افتاده تا بازیکنان بزرگی را به لیگ خود جذب کند و سطح لیگ را بالاتر ببرد. تیم‌های عربستانی به دنبال بازیکنان شاخصی همچون جوردی آلبا، سرخیو بوسکتس و لیونل مسی هستند که درصوت موفق شدن در جذب آنها، نگاه جهان فوتبال را به صورت کامل به لیگ خود جلب می‌کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها