|

ریکاردو ساپینتو چرا اخراج شد؟

به نظر می‌رسد که باید تصاویر بازنگری شود تا دلیل اخراج ساپینتو مشخص شود اما در هر حال اخراج سرمربی که تیمش گل زده عجیب است.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی استقلال در دقایق پایانی وقت‌های معمول بازی، به‌شدت عصبانی شد و یک کارت قرمز را به جان خرید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، خوشحالی گل دقیقه صدمی استقلالی‌ها دوام زیادی نداشت و کمی بعد، ساپینتو از زمین بازی اخراج شد. صحنه‌هایی باورنکردنی از عصبانیت شدید سرمربی پرتغالی روی آنتن رفت که روی همه دعواهای قبلی‌اش را سفید کرد.

هنوز معلوم نیست به چه دلیل ساپینتو از زمین اخراج شده اما شنیده شده که او در حین خوشحالی پس از گل، بطری پرتاب کرده و به همین دلیل اخراج شده است. البته باید صحنه های بازی به دقت بررسی شود تا مشخص شود او به چه دلیل اخراج شده است. 

اخراج او، تنها ثانیه‌هایی بعد از گل تیمش اتفاق افتاد و او که بیشتر از همه از تصمیم داور مسابقه شوکه شده بود، سراغ داور چهارم رفت و مشخص بود احتمالا یا او بطری پرتاب کرده یا حرفهایی بین او و تیم داوری رد و بدل شده که باعث عصبانیت داور چهارم شده است و اگر روزبه چشمی وساطت نمی‌کرد، احتمال درگیری فیزیکی طرفین وجود داشت.

عصبانیت ساپینتو بعد از اخراج فوران کرد و تقریبا دیگر قابل کنترل نبود. در حالی که خسرو حیدری، بیژن طاهری و دیگر اعضای کادرفنی می‌کوشیدند ساپینتو را آرام کنند، خشم او فروکش نمی‌شد. سرمربی استقلال حتی هنگام خروج از زمین هم دوباره با تماشاگران پرسپولیسی به‌شدت درگیر شد و جواب آنها را با فریادهایش و برگرداندن اجسامی که به سمتش پرت می‌کردند، داد.

آنقدر رفتار ساپینتو عجیب شده بود که پیمان یوسفی هم به شوخی گفت که باید به او گل‌‌ گاو زبان بدهند تا کمی آرام شود. او با این اخراج تیمش را در زمان حساسی تنها گذاشت و یک بار دیگر با کنترل نکردن خشمش، استقلال را متضرر کرد.

به نظر می‌رسد که باید تصاویر بازنگری شود تا دلیل اخراج ساپینتو مشخص شود اما در هر حال اخراج سرمربی که تیمش گل زده عجیب است. باید منتظر گزارش ناظر بازی هم ماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی