|

ادعای جنجالی سرپرست نساجی در مورد دیدار با استقلال!

سرپرست باشگاه نساجی در مورد شرایط بازی در ورزشگاه آزادی صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

سرپرست تیم نساجی مازندران، در خصوص بلیت فروشی بازی تیمش برابر استقلال درنیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور به شدت گلایه وانتقاد کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایسنا؛ اسماعیل اسماعیلی گفت: ما تیم نساجی هستیم وقدمت این باشگاه خیلی ازتیم های حال حاضر لیگ بیشتر و یکی از تیم های پرطرفدار فوتبال کشور است.

وی ادامه داد: اگر قرار بود که در ورزشگاهی بیایم که حق را به ما ندهند و در وزشگاه خودمان نیز درقائمشهرهمین رفتار وعملکرد با ما داشتند، این اصلا انصاف نیست و متاسفانه روح ورزش را در این سیاسی کاری ها از بین بردیم.

 دو ساعت قبل از بازی افزایش ظرفیت ورزشگاه اعلام می کنند ؟

سرپرست باشگاه نساجی مازندران با اشاره به اینکه ورزشگاه آزادی که گنجایش آن حداقل در سال‌های اخیر ۷۰ تا ۹۰ هزار نفر را درخودش جای داده و با توجه به بازسازی بخشی از ورزشگاه اعلام کردند که حدود ۱۵ هزار بلیت فروخته خواهد شد، افزود:

باشگاه ما وطرفداران تیم نساجی برای سهمیه ای که با توجه به فروش ۱۵ هزار بلیت برنامه ریزی واقدام به خرید کرده بودند، اما به یک باره، دو ساعت قبل از شروع مسابقه از سوی برگزارکنندگان اعلام می کنید، که هواداران می‌توانند بیایند و در طبقات بالای ورزشگاه هم حضور پیدا کنند وبازی را ببینند.

اسماعیلی ادامه داد:

تماشاگران ما از فاصله ۳۰۰ کیلومتری قائمشهر تا تهران و ورزشگاه آزادی حداقل باید بیش از ۵ ساعت درحرکت باشد، چه طور می توانند خودشان را به ورزشگاه برسانند.

وی افزود:

اگر قرار بر این بوده که شما برنامه ریزی های هدفمند داشتید! اشکالی نداشت؛ اما حداقل به ما هم اعلام می کردین که کمتر حرص بخوریم وهوادار ما هم متوجه می شد که برای احقاق حق آنها از سوی باشگاه تلاش وپیگیری صورت گرفته است وبه بازیکنان هم اعلام می کردیم که موضوع چه هست که دچار فشار وآسیب دیدگی هم نشوند.

 تماشگر دستمزد نمی گیرد که حقش خورده شود

سرپرست تیم نساجی مازندران در ادامه با اشاره به اینکه تیم ما به ورزشگاه آزادی بیاید و درحق تیم نساجی به لحاظ شهرستانی بودن اجحاف شود، عین بی عدالتی محض است، تصریح کرد:

من به عنوان سرپرست، مربی، یا بازیکن در باشگاه حق وحقوقی می گیریم، اما تماشاگران وهواداران تیم ما که ازاین امتیاز برخوردار نیستند و برای تیمشان ایثاگری وعلاقمندی نشان می دهند و در این راه هم چندین هوادار نساجی در بازی های مختلف درمسیر رسیدن به ورزشگاه وخانه حتی جان خودشان را از دست دادند.

اسماعیلی ادامه داد:

متاسفانه هم دربازی استقلال و هم بازی آخر پرسپولیس، حق تماشاگران نساجی و باشگاه نساجی خورده شده واین موضوع می توانست بهتر و به شیوه ای کاملا برابر وعادلانه انجام شود.

وی یادآورشد:

 بابت پر شدن ورزشگاه ها خوشحالم؛ اما ولی نه به شکلی که مسئولین تصمیم می‌گیرند، به نظرم اجحاف می‌کنند در حق تیم‌هایی که به جز این دو رنگ هستند.

 هیات مدیره باید به فکر تقویت تیم وسرمربی جدید باشد

سرپرست تیم نساجی مازندران همچنین در خصوص آینده این باشگاه و ادامه کار سرمربی این تیم، گفت:

قطعا مالک تیم و دیگراعضای هیئت مدیره تصمیم می‌گیرند که  و وظیفه ما درحوزه تیم هم مشخص است.

اسماعیلی ادامه داد:

بازی های لیگ برتر وجام حذفی برای تیم نساجی تمام شده و باید خیلی سریع‌تر به فکر تقویت تیم باشند.

وی افزود:

ادامه همکاری با هرناندس سرمربی اسپانیایی نساجی منوط به تصمیم هیات مدیره باشگاه است، اما هرچه که هست برای فصل آینده باید تیم تقویت شود، چرا که بازی های جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر را داریم ونساجی به عنوان یکی از نمایندگان ایران دراین مسابقات است که باید تیمی درخور شان وشایسته فوتبال مازندران وایران بسته شود.

 مالک باشگاه تنها است

سرپرست تیم نساجی قائمشهر دربخش پایانی این گفت‌وگو با اشاره به اینکه آقای حدادیان مالک باشگاه متاسفانه تنها است و همانند بازی درشهید وطنی قائمشهر و ورزشگاه آزادی تهران تنها بودیم، گفت:

متاسفانه باید بگویم که هیچکس پشت آقای حدادیان مالک و باشگاه نساجی نیست ودراین شرایطی که همه تلاش وهم وغم نساجی میزبانی از تیم های آسیایی در ورزشگاه وطنی است، کسی از مسئولان استانی دغدغه‌ای نسبت به این موضوع ندارند.

اسماعیلی یادآورشد:

مردم مازندران و به خصوص قائمشهر با تیم نساجی زندگی می کنند و با وجود برد و باخت های این تیم شاد وناراحت می‌شوند وانتظار داریم که مسئولان استانی هم خودشان همراه با مردم درکنار باشگاه ریشه‌دار نساجی باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اس اسی ارسالی در

    یه نیم فصل به همه باختند.اونجا چه بهونه ای داشتند

  • فرشید ارسالی در

    پرسپولیس

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی