|

ترکیب احتمالی نساجی برای بازی با استقلال

نساجی بار دیگر این شانس را دارد با پیروزی برابر استقلال به فتح جام حذفی نزدیک شود.

لینک کوتاه کپی شد

نساجی فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی استقلال را در استادیوم آزادی شکست داد اما این بار در نیمه نهایی با قرعه آبی پوشان روبرو شده است. با این تفاوت که این بار استقلال شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده و مصمم است در جام حذفی قهرمان شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ امروز اینارخوس نساجی را با ترکیب علیرضا حقیقی در درون دروازه به میدان می فرستد. حامد شیری و علیرضا ابراهیمی پیش بینی می شود ،همانند بازی های گذشته دو مدافع در قلب خط دفاعی نساجی باشند و طبیعتا در کناره ها هم شاهد بازی متین کریم زاده و سید احمد موسوی خواهیم بود.

نساجی با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی می کند و  دور از انتظار نیست در بازی امروز همانند سوپر جام که تنها با یک گل شکست خورد، به دنبال بازی دفاع و ضد حمله باشد. یکی از دو هافبک این تیم قطعا مهرداد عبدی است. در بازی قبلی به سبب حضور پیشین محمد شریفی در تیم پرسپولیس این بازیکن بازی کرد اما این بار شاید هرناندس به علی داوران اعتماد کند. به خصوص که این بازیکن در بازی دوستانه با استقلال پیش از عید گل هم زد، مسابقه ای که با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید.

بازیکن پست ۱۰ نساجی در این بازی ایوب کلانتری خواهد بود که در بازی پیشین دو تیم در استادیوم آزادی گل زد. کریم اسلامی احتمالا در نوک خط حمله به میدان می رود، چون تنها هنری که از آداما نیان این فصل دیده شد گل نزدن بود. هرناندس برای وینگر گزینه های متعددی دارد. اگر ایده مربی صرفا دفاعی باشد به علی شجاعی و فرزاد زامهران بازی می دهد و اگر قرار باشد تیم را تهاجمی تر بچیند، فرزاد زامهران و رضا جعفری بازی خواهد کرد که به نظر گزینه دوم صادق باشد چرا که بازی این ها موجب می شود تیم در ضد حمله اثر گذار بازی کند.

بازی دو تیم از ساعت ۱۸:۳۰ در استادیوم آزادی آغاز می شود و پیش بینی می شود نساجی با این ترکیب در بازی با استقلال به میدان بیاید: علیرضا حقیقی، حامد شیری، علیرضا ابراهیمی، سید احمد موسوی، متین کریم زاده، مهرداد عبدی، علی داوران، فرزاد زامهران، رضا جعفری و کریم اسلامی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها