|

عیسی، منجی روزهایِ سرنوشت‌ ساز پرسپولیس

آل کثیر قدر پاس گل دقیق ترابی را دانست و دومین گل پرسپولیسی‌ها را به تور دروازه گل‌گهر چسباند.

لینک کوتاه کپی شد

عیسی‌ آل‌کثیر باز هم گلی سرنوشت‌ساز برای پرسپولیس زد تا امید قرمزها به کسب دوگانه در این فصل را افزایش دهد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، عیسی آل‌کثیر اگر چه از بند مصدومیتی طولانی‌مدت رهایی یافت، این روزها در اوج آمادگی قرار داد و حسابی به کار پرسپولیس و یحیی آمده است. او که تک گل پیروزی قرمزپوشان در شهرآورد را به ثمر رساند، امشب با چیپی که به فروزان زد، زمینه‌ساز صعود پرسپولیس به نیمه‌نهایی جام‌حذفی شد.

با گذشت زمان آرام آرام درخشش آل‌کثیر در ذهن پرسپولیسی‌ها کم‌رنگ می‌شد تا اینکه دوباره محبوبیت از دست رفته را کامل برگرداند. گل سه‌امتیازی او در دربی حساس صدم پایتخت، نه تنها استقلال را به عنوان حریف مستقیم قرمزها در مسیر قهرمانی کنار زد بلکه به لطف توقف خانگی سپاهان، هم‌تیمی‌هایش را به بخت اول قهرمانی تبدیل کرد.

او امشب هم مثل شهرآورد قدر پاس گل دقیق ترابی را دانست و دومین گل پرسپولیسی‌ها را به تور دروازه گل‌گهر چسباند. با توجه به آنکه گل‌گهری‌ها در نیمه دوم یکی از گل‌های خورده را جبران کردند، ارزش چیپ آل‌کثیر بیشتر نمایان شد.

 شماره 72 سرخ‌ها حالا این تیم را در مسیر کسب دوگانه قرار داده است؛ دستاور مهمی که رسیدن به آن کاملا در اختیار پرسپولیس است و شاگردان گل‌محمدی با پنج پیروزی در بازی‌های باقی‌مانده، بدون اماواگر به آن خواهند رسید. البته با قهرمانی در لیگ و جام‌حذفی، پرسپولیسی‎‌ها یک جام دیگر یعنی سوپرجام را هم مطابق قوانین به دست خواهند آورد که سه‌گانه یحیی را در چنین فصل دشواری را ممکن می‌کند.

در این مسیر رویایی اما در دسترس آمادگی آل‌کثیر هم می‌تواند کمک بسزایی به سرخ‌ها بکند. او درست در روزهایی درخشیده که محمد عمری جوان گلزن پرسپولیس در این فصل با آسیب‌دیدگی مواجه شد و حضورش در کنار عبدی، می‌تواند دفاع هر تیمی را به دردسر بیاندازد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی