|

عاشقانه رمانتیک رونالدو و جورجیناش پایانی بر شایعات جدایی

کریس رونالدو و جورجینا رودریگس

کریس رونالدو با انتشار یک تصویر عاشقانه به شایعاتی که درباره اختلاف و جدایی قریب الوقوع او از نامزدش جورجینا منتشر شده بود پایان داد

لینک کوتاه کپی شد

ستاره پرتغالی باشگاه النصر عربستان با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود به نوعی به شایعات پایان داد.

به گزارش «شایانیوز» خانواده کریستیانو رونالدو در هفته‌های اخیر فشار زیادی را از طرف رسانه‌ها متحمل شده‌اند. رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگس در روزهای گذشته مدام درگیر یک شایعه عجیب بودند و آن چیزی نبود جز جدایی قریب الوقوع این زوج سرشناس.

اخباری که با انتشار مستند «من جورجینا هستم» شبکه نتفلیکس به اوج خود رسید و گمانه‌زنی‌ها را بیش از همیشه افزایش داد.

جورجینا رودریگس اولین نفری بود که به این شایعات واکنش نشان داد و با انتشار متنی از آهنگی عاشقانه، دلیل این حواشی را حسادت دانست.

اما حالا ماجرا به قدری جدی شده است که کریستیانو رونالدو نیز وادار به نشان دادن واکنش شده. ستاره پرتغالی باشگاه النصر تصویری عاشقانه را به همراه نامزد آرژانتینی خود در یک رستوران منتشر کرد تا شاید بتواند خانواده خود را از این اخبار بد دور نگه دارد.

شایعه جدایی رونالدو و جورجینا از کجا شروع شد؟

نامزد کریستیانو رونالدو این روز‌ها در عربستان همکار خود را با چند برند گران قیمت آغاز کرده است و اینبار تصاویری را از کیف، ساعت و لوازم لوکس خود در پشت صحنه عکاسی مدلینگش به اشتراک گذاشت.

این رفتار جورجینا در حالی رقم خورده است که یک روانشناس مشهور به نام کوئینتینو آریس با دیدن چند قسمت از مستند شبکه نت‌فلیکس به نام «من جورجینا هستم» مدعی شده که رابطه بین کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس به زودی به پایان می‌رسد، چراکه کریستیانو از شرایط فعلی زندگی خود با او راضی به نظر نمی‌رسد.

1538893_649ولخرجی جورجینا روی مُخ کریس!

جورجینا رودریگز می گوید کریستینا رونالدو یک بار درخواستش برای خرید یک کیف را رد کرد. علت مخالفت رونالدو این بود که معتقد بود جورجینا کیف های خیلی زیادی دارد.

رودریگز پیش تر نشان داده که نزدیک به ۱۵۰ عدد کیف دارد. بنابراین قابل درک است که چرا رونالدو تصمیم گرفت کیف دیگری برای او نخرد.

رودریگز در مصاحبه ی جدیدی گفته: «از رونالدو خواستم سایز بزرگ تر یکی از کیف هایی که دارم را برایم بخرد. ولی گفت که این کار را نمی کند. من هم گفتم پس خودم می خرمش.»

10

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی