|

مدافع رئال فصل را از دست داد؟!

ممکن است مصدومیت داوید آلابا مانع از حضور او در دیدارهای باقی مانده تا انتهای فصل شود.

لینک کوتاه کپی شد

رئال مادرید شب گذشته در بازی برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف چلسی رفت و با نتیجه 0-2 به پیروزی رسید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ شاگردان کارلو آنچلوتی با پیروزی در این بازی و با توجه به پیروزی در دیدار رفت با نتیجه مشابه توانستند مجوز صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را به دست آورند. 

با این حال، این برد برای آنها چندان آسان هم به دست نیامد. ادر میلیتائو به دلیل خطایی که انجام داد در دقیقه 22 کارت زرد گرفت تا از حضور در بازی رفت مرحله نیمه نهایی که به احتمال زیاد برابر منچسترسیتی برگزار خواهد شد محروم شود. 

1854142

اما این پایان بدشانسی رئال نبود و در شروع نیمه دوم بود که داوید آلابا جایش را در خط دفاعی به آنتونیو رودیگر داد تا هواداران این تیم بسیار از شرایط او نگران باشند. 

مصدومیت این مدافع اتریشی به او اجازه نداد که تا پایان بازی تیمش را همراهی کند و حالا رادیو کوپه خبر داده که این بازیکن قرار است امروز تحت آزمایش و تست‌های مختلف قرار بگیرد تا شرایطش به صورت کامل مشخص شود. 

گفته می‌شود که مصدومیت او دقیقا از ناحیه ماهیچه پای راست است که پیش از این در ماه ژانویه باعث شده بود نتواند در هفت بازی رئال را همراهی کند و اگر این اتفاق بار دیگر تکرار شود، خبر بسیار بدی در این مقطع حساس از فصل برای آنچلوتی و تیمش خواهد بود. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی