|

مذاکره چلسی با پدیده بارسلونا

مدیربرنامه های گاوی با نمایندگان چلسی ملاقات کرده و قرار است باز هم این کار را انجام دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به نوشته آاس، تلاش چند ماهه بارسلونا به ثمر ننشست و پس از باطل شدن قراردادی که قبلا امضا شده بود، گاوی حالا تنها کمتر از سه ماه دیگر با باشگاه کاتالان قرارداد دارد این یعنی هافبک 18 ساله می تواند به صورت آزاد با هر تیمی که می خواهد مذاکره کند و در تابستان به صورت رایگان از بارسا جدا شود. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در همین راستا، چلسی هم تلاش های خودش برای جذب گاوی را شروع کرده است. سه هفته قبل نمایندگان باشگاه چلسی با ایوان دلاپنیا، مدیربرنامه های بازیکن جوان در مادرید ملاقات کردند. کریستوفر ویول، مدیر ورزشی چلسی قصد داشت در این ملاقات علافه باشگاه لندنی را به گوش گاوی برساند و بگوید که او می تواند نقش مهمی در پروژه آینده چلسی ایفا کند. 

از قرار معلوم جلسه ای که برگزار شد برای هر دو طرف رضایت بخش بود و انتظار می رود به زودی یک ملاقات دیگر میان طرفین برگزار شود. گاوی به دلیل سهل انگاری بارسلونا در ثبت قرارداد جدیدش از باشگاه دلخور است و انتظار نداشت که کار به اینجا بکشد. در همین حال چلسی آماده است تا این هافبک 18 ساله محصول لاماسیا را با دستمزد نجومی و پاداش امضای قرارداد به خدمت بگیرد.

اگر بارسلونا نتواند تا قبل از 30 ژوئن (9 تیر) 200 میلیون یورو به سقف دستمزدهایش اضافه کند، قرارداد گاوی به پایان می رسد و او اختیار دارد تا با هر تیمی که دوست دارد قرارداد ببندد؛ بدون این که بارسا در این میان سودی ببرد. گفته می شود که اگر لوئیز انریکه برای فصل آینده هدایت چلسی را در دست بگیرد، گاوی به شدت به سمت باشگاه چلسی متمایل می شود؛ تمایلی که هنوز وجود ندارد و اولویت او ماندن در بارسلونا است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها