|

پاکو خمز در نقش فرگوسن تراکتور!

پاکو خمس اسپانیایی، قرارداد خود را با تراکتور تمدید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سالی که برای تراکتور با هدایت زوونیمیر سولدو آغاز شده بود و روزهای تابستانی‌اش با بردیف گذشته بود، با نمایش‌های جذاب تیم پاکو خمس به پایان رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ همین نمایش‌ها، محمدرضا زنوزی را متقاعد کرد که برگه پیشنهاد چهار ساله را روی میز این سرمربی بگذارد و او نیز پای این قرارداد را امضا کرد تا بزرگترین اتفاق ممکن برای هواداران تراکتور، چند روز پیش از پایان سال رخ دهد.

1832595 قرارداد چهار ساله یکی از بلندمدت‌ترین قراردادهایی است که در فوتبال ایران امضا شده است.

پاکو خمس که با تراکتور 21 امتیاز کسب کرده و موفق‌ترین دوران این باشگاه در چند سال اخیر را رقم زده، در روزهای گذشته مذاکرات زیادی را با این باشگاه انجام داد و سرانجام متقاعد شد که می‌تواند برنامه بلند مدتی را برای مدیران این باشگاه پیش ببرد.

سرمربی اسپانیایی پیش از این گفته بود که هرگز حضور بلند مدتی در تیم‌هایش نداشته اما مذاکره با زنوزی او را به این نتیجه رساند که می‌تواند در تراکتور کار خود را به شکل دیگری پیش ببرد.

به این ترتیب سرمربی سابق رایووایکانو قرارداد خود را به مدت چهار سال با مدیران باشگاه تراکتور امضا کرد و تا پایان لیگ بیست و ششم روی نیمکت این تیم حضور خواهد داشت.

این در حالی است که تراکتور در سال‌های اخیر ثبات موردنظر هوادارانش را نداشته اما حالا زنوزی قصد دارد با اعتماد به خمس، ثبات را به تیمش هدیه دهد و به این شکل برنامه خود را جلو ببرد.

1832599 هوشنگ نصیرزاده بعد از تمرین تراکتور، قرارداد جدیدی را با خمس امضا کرد تا او در تیم ماندنی شود.

نکته جالب اینکه سرمربی اسپانیایی در 12 بازی توانسته 21 امتیاز کسب کند که این آمار مطلوبی برای تراکتوری‌ها محسوب می‌شود. البته او 21 امتیاز را پیش از تقابل با پرسپولیس و مس رفسنجان را کسب کرد و شاید اگر خوش‌شانس بود، می‌توانست حالا 25 امتیازی باشد.

قرارداد چهارساله با پاکو خمس، طولانی‌ترین قرارداد ممکن است که یک باشگاه فوتبال ایرانی با یک سرمربی امضا می‌کند و شاید بلندمدت‌ترین برنامه در لیگ برتر ایران نیز به حساب بیاید که باید دید به چه نتیجه‌ای می‌انجامد.

با تمدید قرارداد چهار ساله پاکو خمس، تراکتور یکی از اولین تیم‌هایی است که بی‌توجه به نتایج بازی‌های باقی‌مانده، تکلیف نیمکت خود را برای فصل آینده مشخص می‌کند و شاید برای اولین بار در سال‌های گذشته، به استقبال نقل و انتقالات تابستانی خواهد رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها