|

ماجرای تماس نکونام با گل محمدی چه بود؟

گل‌محمدی و نکونام در گفت‌وگویی که بعد از جنجال‌های بازی اخیر خود داشتند، در فضای دوستانه با این اختلاف پایان دادند.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از دیدار جنجالی فولاد و پرسپولیس که یک بر صفر به نفع شاگردان نکونام تمام شد، یحیی گل محمدی با جواد نکونام تماس گرفت و دقایقی صحبت کردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ گفت‌وگوی آن‌ها گرم و صمیمی بود و تصمیم گرفتند برای پایان دادن به حواشی، اختلافات را کنار بگذارند. چند روز بعد خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نکونام به یحیی زنگ زده و از او دلجویی کرده است! انتشار این خبر از سوی یکی از مسئولان پرسپولیس به شدت سرمربی وقت فولاد را دلخور کرد و بعد از دیدار با سپاهان، واکنش متفاوتی نشان داد. 

این ماجرا مسکوت ماند تا پیش از اولین بازی فولاد در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الفیصلی. یحیی گل محمدی یک روز قبل از بازی با حمایت از نکونام و فولاد گفت: «فولاد خوزستان تنها نماینده خانواده فوتبال و ورزش ایران در لیگ قهرمانان است، پس موفقیت آن، موفقیت همه ما خواهد بود. خوزستان مهد فوتبال ایران است و به نظر من این مسئله قدرت مضاعفی به تیم فولاد به‌ ویژه در رقابت‌های بین‌المللی می‌بخشد. به نوبه خود، عمیقا برای تیم فولاد و هواداران آن آرزوی پیروزی در بازی پیش رو را دارم و البته به امید خدا پیروزی آن‌ها پیروزی همه فوتبال ایران است و همه مردم ایران را هم خوشحال خواهد کرد.»

1796568

اعلام حمایت یحیی گل محمدی از تیم نکونام، اتفاق مثبتی بود که نشان می‌داد برخلاف آنچه به نظر می‌رسد، رابطه دو همبازی قدیمی در تیم‌ملی، کاملا دوستانه و صمیمی است. نکونام قصد داشت از قطر با گل محمدی تماس بگیرد ولی اتفاقات پس از مسابقات و مشکلاتی که برای او به وجود آمد، او را درگیر کرد. 

نکونام بعد از بازگشت به ایران و تهران، به نشانه تشکر با گل محمدی سرمربی قرمزها تماس گرفت و گفت: «ممنون پشت تیمم بودی و حمایت کردی.» البته این تماس تلفنی آن‌ها تنها به گفتن این جمله خلاصه نشد. نکونام و گل محمدی دقایقی درباره وضعیت فوتبال ایران و البته اتفاقاتی که برای سرمربی سابق فولاد رخ داده صحبت کردند. 

نکونام همواره رابطه خوبی با قرمزها داشته اما بعد از دیدار اخیر این رابطه کمی شکرآب شد ولی به نظر می‌رسد با دوستی نزدیک گل محمدی و کاپیتان سابق تیم‌ملی، همه چیز آرام‌تر شود. نکونام در اوایل دهه 90 نیز در مراسم قهرمانی استقلال در لیگ برتر تیشرتی به تن کرد که عکس مهدی مهدوی‌کیا روی آن بود و برایش نوشته بود: «اسطوره ابدی.» که این اقدام او بعد از خداحافظی کاپیتان اسبق تیم ملی، با واکنش مثبت هواداران قرمز مواجه شد. 

جواد نکونام با اکثر بازیکنان پرسپولیس هم رابطه خوبی دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی