|

(عکس) کنایه سنگین پورعلی گنجی به کنعانی زادگان و شجاع!

مرتضی پورعلی گنجی با تشکر از کی‌روش کنایه‌ای هم به دو مدافع دیگر تیم ملی کشورمان زد.

لینک کوتاه کپی شد

سرانجام کارلوس کی‌روش با جدایی از تیم ملی ایران هدایت تیم ملی قطر را برعهده گرفت و تا جام جهانی آینده در این تیم فعالیت خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ بعد از قطعی شدن جدایی کی‌روش محمد حسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی با حمله به کی‌روش در پست خداحافظی او نوشت:

تو به ایران خیانت کردی نه من و شجاع!

کنعانی زادگان و شجاع که موفق نشدند در جام جهانی بازی کنند، از منتقدان سرسخت کی‌روش بودند. مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش پرسپولیس که یکی از بازیکنان محبوب کی‌روش به حساب می‌آمد دیشب با انتشار پستی ضمن قدردانی از کی‌روش، به دو همبازی خود در تیم ملی هم کنایه زد.

پورعلی گنجی نوشت:

خودت بهمون یاد دادی قدردان باشیم. هیچکس نباید یادش بره با اعتماد کردن به ما بهمون عزت و احترام دادی و بین بازیکنانی که بازی کردن یا نکردن هیچ فرقی نیست. هرچند بعضی‌ها قدرنشناس هستند. از کوچک تا بزرگ اگر اسمی در این فوتبال بدست آورده اول از جربزه خودش بوده و بعد هم از جرات و اعتماد مربی بوده که به تیم ملی شخصیت و اعتبار داد. شاید به دلیل نداشتن شانس یا هر دلیل دیگه‌ای نتیجه نگرفتیم ولی همه بازیکنانی که حتی یک وجب پرچم ایران را بالا نگه داشتن همه شون کشف خودت هستن رئیس!

تیم ملی ؛ مرتضی پور علی گنجی : قدردان باشیم

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها