|

تغییرات گسترده یحیی در ترکیب پرسپولیس؟!

احتمالا پرسپولیس نسبت به بازی رفت برابر نفت آبادان تغییراتی را در ترکیب خود خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

بازی رفت دو تیم پرسپولیس و نفت آبادان در هفته چهارم برگزار شد. این بازی روز 9 شهریور و با حضور تماشاگران مرد و زن در سکوها برگزار شد تا ورزشگاه پیر آزادی حال و هوای خاصی را تجربه کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در آن بازی پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گولسیانی، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و یورگن لوکادیا به میدان رفت که در طول بازی نفراتی چون مهدی عبدی، حامد پاکدل، سینا اسدبیگی، محمد عمری و سیامک نعمتی به عنوان بازیکن تعویضی راهی میدان شدند.

سرخ پوشان تهرانی درنهایت با گل های لوکادیا و میثم تهی دست(گل به خودی) به پیروزی رسیدند تا یک پیروزی شیرین را با حضور تماشاگران خود جشن بگیرند.

حالا پس از گذشت بیش از 5 ماه دو تیم در شرایطی این بار در آبادان به مصاف هم خواهند رفت که ترکیب پرسپولیس قطعا با چند تغییر مواجه خواهد شد.

اولین تغییر قطعی حضور احمد گوهری درون دروازه به واسطه محرومیت علیرضا بیراوند است که در بازی قبلی مقابل آلومینیوم از سوی داور بازی کارت قرمز مستقیم دریافت کرد.

جدایی لوکادیا و حضور بازیکنی به عنوان جانشین او باعث می شود شاهد یک تغییر دیگر در ترکیب سرخ پوشان تهرانی باشیم.

می توان پیش بینی کرد وحید امیری نیز جانشین علی نعمتی در منطقه چپ خط دفاعی خواهد شد. حالا باید دید تغییرات دیگری نسبت به بازی رفت را در ترکیب اصلی پرسپولیس شاهد خواهیم بود یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها