|

پرسپولیسی سابق عصای دست خمز در تراکتور!

رضا اسدی این روزها در خط حمله تراکتور بازی می کند و امروز یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر محسوب می شود.

لینک کوتاه کپی شد

تا ابتدای این فصل و حتی تا همین چند هفته قبل اگر از فوتبال دوستان در مورد پست و منطقه بازی رضا اسدی سوال می شد بی شک همگان تاکید می کردند اسدی یک هافبک وسط است که توانایی بازی در دفاع میانی را هم داشته و اتفاقا در این پست بازی های خوبی را نیز ارائه داده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ او در دوره قبلی حضورش در تراکتور در پست دفاع میانی بازی کرد و عملکرد فوق العاده ای داشت، در پرسپولیس هافبک دفاعی شد و با وجود فشار فوق العاده ای که روی او بود توانست با نسبت دقایق حضورش در زمین آمار خوبی را از نظر ارسال پاس گل و گلزنی ثبت کند.

درنهایت اما آن قدر دیر از سوی یحیی گل محمدی برای تمدید قرارداد دعوت شد که ترجیح داد راهی تراکتور شود. او در تراکتور برای چند هفته پیاپی باز هم به عنوان هافبک دفاعی بازی کرد اما با مصدومیت محمد عباس زاده، مهاجم 6 گله این تیم با تشخیص مربی کاربلد تراکتوری ها به خط حمله رفت و حالا با زدن 6 گل در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ قرار گرفته است.

اسدی درحالی در تراکتور می‌درخشد که همیشه شم گلزنی بالایی داشته است. حتی همان روزهای تلخ حضور در پرسپولیس هم این بازیکن 4 گل به ثمر رساند که دو گل آن مقابل نفت مسجد سلیمان زده شد، دو گلی کاملا مشابه با ضربه سر روی ارسال های مهدی ترابی.

پیش تر هم اسدی با پیراهن سایپا مقابل پرسپولیس بریس کرده و دو بار دروازه بیرانوند را باز کرده بود.

به هر روی رضا اسدی نشان داد علاوه بر این که یک هافبک دفاعی و یک مدافع میانی خوب است، یک گلزن بالفطره نیز به حساب می آید و حالا محمد عباس زاده برای حضور در ترکیب اصلی باید رقابت سختی با او داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها