|

هافبک استقلال: سیزده فینال دیگر داریم

آرش رضاوند در خصوص وضعیت استقلال و خودش صحبت کرده است

لینک کوتاه کپی شد

هافبک تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش تمام تلاش خود را می‌کند تا در بازی‌های آینده رقابت‌های لیگ برتر عملکرد خوبی برجای بگذارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال استقلال در گفتگو با ایسنا پس از پیروزی ۴ بر صفر تیمش مقابل ملوان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:

خدا را شکر بازی خوبی بود و هواداران هم از بازی لذت بردند. در این چند هفته، یکسری بدبیاری‌ آوردیم و مصدوم‌های پرتعدادی داشتیم. دست مربی‌مان هم خالی بود و برخی بازیکنانی مثل من، به طور کامل بهبود نیافته‌ایم. بازیکنان کم‌کم به شرایط خوب خود باز می‌گردند و این مساله شرایط تیم‌ ما را بهتر می‌کند.

او ادامه داد:

استقلال تیم بزرگی است و وقتی در یک بازی نتیجه نگیرد، انتقادات مطرح می‌شود. به طور کلی شرایط در این تیم‌های پرهوادار، خیلی سنگین و سخت است. تیم ما در این چند هفته بدشانسی آورده است و به نظر من مصدوم‌های پرتعداد تیم باعث این اتفاقات شد. چند بازیکن اصلی تیم ما مصدوم شدند و این روی روند کار ما تاثیرگذار بود.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت استقلال در جدول رقابت‌های لیگ برتر و در پاسخ به این سوال که آبی‌های پایتخت می‌توانند به کورس قهرمانی بازگردند؟ گفت:

ما تمام تلاش خود را می‌کنیم. تیم ما بازی به بازی جلو می‌رود. امیدوارم بازیکنان مصدوم تیم برگردند. اگر تیم کامل شود، در شرایط خوبی قرار می‌گیریم. وظیفه ما این است که تا آخرین لحظه تلاش کنیم. ما ۱۳ فینال دیگر در پیش داریم و ۴۰ امتیاز دست نخورده باقی‌ مانده است و تلاش می‌کنیم این امتیازات را به دست بیاوریم.

رضاوند درباره شرایط خط میانی استقلال و این سوال که آیا هافبک‌های استقلال پیشرفت قابل توجهی در بازی با ملوان داشتند؟ گفت:‌

من مخالف این مساله هستم. در چندسالی که در استقلال بودم، زمانی که حتی تیم قهرمان شد، یا هافبک‌هایی مثل علی کریمی حضور داشتند، بحث خط میانی تیم مطرح شده است. استقلال قبل از جام جهانی، بهترین تیم در خلق موقعیت بود اما باز صحبت از خط میانی تیم می‌شد. به طور کلی این صحبت‌ها وجود داشته است. خودم در بازی با پرسپولیس مصدوم بودم و یکسری از بازیکنان تیم مصدوم و محروم بودند و دست مربی در خط میانی در چند بازی اخیر تیم خالی بود.

هافبک تیم فوتبال استقلال افزود:

جابجایی بازیکنان در پست‌ها هم بی‌تاثیر نبود. شاید زبیر نیک‌نفس بازیکن شماره ۶ است اما در بازی با تراکتور به عنوان بازیکن شماره ۸ بازی کرد؛ همانطور که شاید من نتوانم به عنوان بازیکن شماره ۶ بازی کنم، بقیه بازیکن‌ ها در پست غیرتخصصی خودشان همین وضعیت را داشته باشند. هنوز شرایطم به صورت کامل خوب نشده و اگر تیم در وضعیت ایده‌آلی قرار بگیرد، شرایطش متفاوت خواهد بود. شکل خوبی قبل از جام جهانی پیدا کرده بودیم اما بعد از جام جهانی، مصدوم‌های پرتعدادی داشتیم و این مساله باعث شد تیم از روند قبل جام جهانی خود دور شود.

او درباره جدایی سیاوش یزدانی از جمع آبی‌پوشان پایتخت خاطرنشان کرد:

نمی‌توانم به مسائل فنی وارد شوم اما سیاوش یزدانی برای تیم زحمت کشیده است. خودم شاهد بودم که سیاوش یزدانی در این چند بازی با مصدومیت بازی می‌کرد چون در خط دفاع، مرادمند و غلامی مصدوم بودند اما سیاوش با مصدومیت بازی کرد تا بازیکنان مصدوم دیگر برسند.

رضاوند درباره وضعیت مصدومیت خود و در پاسخ به این سوال که چه زمانی می‌تواند به شرایط ایده‌آل بازگردد؟ گفت:

طول درمان پای من، ۸ هفته طول می‌کشید و تقریبا نباید بازی می‌کردم اما دست مربی خالی بود و ما سعی کردیم زودتر بازی کنیم. پای من هنوز کامل خوب نشده است اما نمی‌توانم ۲ تا ۳ ماه بازی نکنم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها