|

رکوردهای جذاب گزینه نقل و انتقالاتی استقلال در لیگ برتر

ریکاردو آلوز پرتغالی در حال ثبت رکوردی عجیب در لیگ برتر ایران است.

لینک کوتاه کپی شد

این هافبک برزیلی که امروز دو بار رضا اسدی را برای گلزنی صاحب موقعیت کرد، تا به حال ده پاس گل برای تراکتوری‌ها ثبت کرده که با توجه به اینکه لیگ تازه وارد دور برگشت خود شده، حد نصابی عجیب و غریب محسوب می‌شود

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ آلوز امروز پس از تمدید قرارداد با تراکتور، باروحیه‌تر وارد میدان شد و قبل از اتمام نیمه اول، در لحظات پایانی با ارسال یک پاس قطری از فاصله چهل متری روی سر رضا اسدی، دومین گل تراکتور را پایه‌گذاری کرد.

او در صحنه گل سوم تراکتور هم با ارسال از جناح چپ، درست در زمانی توپ را روی دروازه فرستاد که رضا اسدی برای گشودن سه‌باره دروازه پارسا جعفری، به یک نوک پا نیاز داشت.

تایمینگ آلوز در این گل، فوق‌العاده و در کلاس یک بازیکن بین‌المللی بود؛ چیزی که باعث می‌شود او بیش از گذشته ارزش خود را در فوتبال ایران بالا ببرد.

آلوز با این درخشش و درحالی‌که به قول خودش تا سال‌های دیگر در خدمت تبریزی‌ها خواهد بود، باعث قوت قلب پاکو خمس و مدیران تراکتور است و حالا جواد نکونام و هافبک‌ها و مدافعان فولاد باید به دنبال راهی برای متوقف کردن وی باشند که از هر درزی برای ارسال پاس‌های منجر به گل استفاده می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها