|

آخرین خبرها از نقل و انتقالات استقلال امروز جمعه 7 بهمن

انتشار بیانیه باشگاه استقلال مشخص کرد مدیران این تیم تصمیم دارند چه نفراتی را به جمع آبی‌ها اضافه کنند.

لینک کوتاه کپی شد

در هفته‌های گذشته همواره بازیکنان رده امید تیم استقلال بعد از مسابقه این تیم همراه با بزرگسالان تمرین می‌کردند. این اتفاق امروز هم در جریان تمرین ریکاوری تیم استقلال پس از برد مقابل ملوان انجام شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبر ورزشی؛ مدیران باشگاه استقلال که فرصت نقل و انتقالات، که پنج‌شنبه ششم بهمن به پایان رسید، را از دست داده‌اند با انتشار بیانیه‌ای مشخص کردند قصد دارند از رده‌های پایه بازیکن به جمع بزرگسالان اضافه کنند.

در تازه‌ترین اطلاع‌رسانی باشگاه استقلال که از طریق رسانه این باشگاه در تلگرام اعلام شد، آمده است: در راستای تعامل میان آکادمی باشگاه استقلال و تیم بزرگسالان این باشگاه، با نظر مثبت ریکاردو ساپینتو، مهران فیض‌آبادی مدافع تیم امید استقلال که مدتی است در تمرینات استقلال شرکت می‌کند، به تیم بزرگسالان استقلال اضافه شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ریکاردو ساپینتو نگاه مثبتی به بازیکنان مستعد رده‌های پایه استقلال دارد و در صورت صلاحدید ایشان، در آینده بازیکنان دیگری نیز می‌توانند به تیم بزرگسالان استقلال اضافه شوند.

با این تفاسیر می‌توان پیش‌بینی کرد که ظرف روزهای آینده بازیکنان جدیدی از رده پایه به جمع بازیکنان بزرگسال استقلال اضافه خواهند شد.

لازم به ذکر است علی فتح‌الله‌زاده نیز در گفت‌وگوی تلویزیونی خود اعلام کرده که یک بازیکن بزرگسال ظرف روزهای آتی به جمع بازیکنان استقلال اضافه می‌شود و به همین دلیل هم سیاوش یزدانی از کادر بازیکنان استقلال خارج شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها