|

گواردیولا؛ گزینه رویایی برزیل برای جانشینی تیته

شایعاتی در مورد حضور گواردیولا در تیم ملی برزیل مطرح شده و در حال حاضر بسیاری از هواداران برزیلی با حضور مربی اسپانیایی رویاپردازی می کنند

لینک کوتاه کپی شد

دوران تیته در تیم ملی برزیل به پایان خود رسید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، در حالی که کنفدراسیون فوتبال برزیل از ماه ها پیش به قطع همکاری با تیته فکر می کرد، حذف سلسائو از جام جهانی توسط کرواسی بحثی باقی نگذاشت. پس از دو جام جهانی ناکام و شکست در فینال کوپا آمریکا 2021، تیته می دانست که جایی در تیم ملی برزیل ندارد و کسب کوپا آمریکا 2019 نمی تواند نجاتش بدهد.

حالا خیلی ها می خواهند بدانند که چه کسی جانشین تیته در تیم ملی برزیل می شود. در سالهای اخیر شایعاتی در مورد حضور پپ گواردیولا در تیم ملی برزیل مطرح شده و در حال حاضر بسیاری از هواداران برزیلی با حضور مربی اسپانیایی رویاپردازی می کنند. البته گواردیولا در حین جام جهانی قراردادش را با منچسترسیتی تا 2025 تمدید کرد اما در سالهای اخیر گفتگوهایی با فدراسیون فوتبال برزیل داشته است هر چند که به نظر می رسد که برزیلی ها توان پرداخت دستمزد نجومی او را ندارند. گواردیولا در سیتی سالی بیش از 24 میلیون یورو دستمزد می گیرد که بسیار بالاتر از مبلغ مورد نظر فدراسیون برزیل است.

گواردیولا در نظرسنجی ها در میان هواداران برزیلی بیشترین محبوبیت را دارد. گزینه بعدی در نظرسنجی ها نیز آبل فریرا سرمربی پرتغالی کنونی پالمیراس است که 43 سال سن دارد و در سالهای 2020 و 2021 فاتح جام لیبرتادورس شده و یکی از موفق ترین مربیان فوتبال برزیل است. با توجه به این که گزینه استخدام گواردیولا عملا غیرممکن است، به نظر می رسد که آبل فریرا محتمل ترین گزینه برای هدایت سلسائو در کوپا آمریکا و جام جهانی پیش رو باشد. 

البته گزینه های دیگری هم در لیست هستند: دوریوال جونیور سرمربی سابق فلامینگو، فرناندو دینیز سرمربی فلومیننزه، ژرژ ژسوس سرمربی فنرباغچه، کوکا سرمربی سابق اتلتیکو مینیرو، رناتو گائوچو سرمربی گرمیو و روجریو سنی سرمربی سائوپائولو. یکی دیگر از گزینه ها مانو منزس سرمربی کنونی پورتو آلگره است که تجربه دو سال هدایت تیم ملی برزیل را  بین سالهای 2010 تا 2012 دارد که البته هواداران علاقه چندانی به او ندارند. به هر صورت فدراسیون فوتبال برزیل فعلا عجله ای برای انتخاب جایگزین ندارد چرا که بیش از سه ماه تا بازی ملی بعدی آنها زمان باقی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی