|

هری کین تا آخر عمر عذاب می کشد!

آلن شیرر اسطوره انگلیس، از خاطره تلخی می گوید که تا آخر عمر دست از سر هری کین بر نخواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به نوشته اتلتیک، پرونده انگلیس در جام جهانی 2022 شب گذشته با شکست مقابل فرانسه بسته شد. این شکست در حالی رخ داد که انگلیسی ها می توانستند با پنالتی هری کین بازی را به تساوی بکشانند اما کاپیتان سه شیرها پنالتی از دست داد. آلن شیرر، اسطوره فوتبال انگلیس در این خصوص نوشت:

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ هری پا پیش گداشت و پنالتی را خراب کرد، چه دوست داشته باشد و چه دوست نداشته باشد (قطعا دوست نداشت و از این صحنه متنفر خواهد شد) آن پنالتی یک اتفاق کلیدی بود. خودم هم حس می کردم بازی با این کیفیت سرنوشتش به جزئیات گره خواهد خورد، به نظرم اگر پنالتی گل می شد، ما به نیمه نهایی می رفتیم. انگلیس در نیمه دوم تیم بهتر بود و پس از دریافت گل دوم داشت به بازی برمی گشت.

شیرر ادامه داد: 

آن لحظه خاص برای ما اتفاق افتاد و فرصت برگرداندن ورق را داشتیم، اما جهتی به غیر از رستگاری را برگزیدیم. این صحنه، هری کین را تا آخر عمرش عذاب خواهد داد. او هر روز زندگی اش به این صحنه فکر خواهد کرد. هری دچار وسواس خواهد شد و دائم از خودش می پرسد که چه می شد اگر توپ درون دروازه می رفت. من خودم یک بار در نیوکاسل مقابل ساندرلند پنالتی خراب کردم و آن صحنه هنوز جلوی چشمانم است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها