|

دماغ علیرضا بیرانوند مقصر باخت تیم ملی به آمریکا!

مقصر اصلی آن گل، علی بیرو بود. مطمئن باشید اگر دماغ بیرانوند سالم بود، می‌رفت روی توپ و اجازه گل شدن آن توپ را نمی‌داد.

لینک کوتاه کپی شد

مصدومیت علیرضا بیرانوند از ناحیه بینی باعث شده که دروازه‎‌بان اسبق پرسپولیس سوژه جدیدی برای انتقاد از علی بیرو پیدا کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، وحید قلیچ که با لحن و ادبیات خاص خودش به اتفاقات موجود واکنش نشان می‌دهد، یکی از منتقدان بیرانوند در چند سال گذشته بوده و حالا اتفاقات جام جهانی باعث شده که قلیچ دوباره از دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس انتقاد کند.

قلیچ که با روزنامه گل صحبت کرده، ابتدا از کی‌روش ایراد گرفته که چرا به بیرانوند در دیدار با آمریکا بازی داده است:" آقای کی‌روش مگر خودت دروازه‌بان نبودی؟ چرا بیرانوند را درون دروازه گذاشتی؟ علیرضا مصدوم بود و شرایط بازی نداشت و ترس از آسیب‌دیدگی مجدد بینی‌اش باعث شد که نتواند در صحنه گل آمریکا عکس‌العمل مناسبی داشته باشد. آخر کدام مربی عاقلی، گلر دو بازی قبلی را در یک دیدار حساس بیرون می‌گذارد و از یک دروازه‌بان مصدوم استفاده می‌کند؟"

از دید قلیچ، بیرانوند مقصر روی صحنه گل آمریکا مقصر بوده است:" او زمانی که مهاجم حریف به سمت توپ ضربه زد، عقب عقب می‌رفت که یک موقع دماغش آسیب نبیند. او ترسید. مقصر اصلی آن گل، علی بیرو بود. مطمئن باشید اگر دماغ بیرانوند سالم بود، می‌رفت روی توپ و اجازه گل شدن آن توپ را نمی‌داد."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها