|

عملکرد عالی ستاره ایران در جام جهانی؛ حق او حذف شدن نبود

با پایان مرحله گروهی رقابت های جام جهانی 2022 قطر، دور حذفی از دیشب آغاز شد.

لینک کوتاه کپی شد

آمریکا به همراه استرالیا، دیگر تیم هایی هستند با حذف از دور رقابت ها، باید به کشورهایشان بازگردند. با این حال، رسانه فوتبال 365 در مطلبی به بررسی بازیکنانی پرداخته که در مرحله گروهی عملکرد شایسته ای داشتند و می توانستند همچنان به حضور در رقابت ها ادامه دهند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ در این فهرست پنج نفره که از سوی فوتبال 365 منتشر شده، نام مهدی طارمی در کنار بازیکنانی چون جمال موسیالا از آلمان، محمد العویس از عربستان، انر والنسیا از اکوادور و لوئیس چاوز از مکزیک نیز دیده می شود.

این رسانه درباره طارمی نوشته است:

تعیین بهترین بازیکن ایران در جام جهانی، کار سختی بود و رقابت نزدیکی بین مهدی طارمی و رامین رضاییان وجود داشت. هر دوی آنها به خاطر عملکردشان در قطر مستحق تحسین های بزرگ هستند.

عکس | حق طارمی نبود از جام جهانی حذف شود!

عملکرد آنها در برابر ولز و ایالات متحده بیش از پیش قابل تحسین است. کریس مفام و جو رودن (خبرنگاران وب سایت فوتبال 365) برای انتخاب طارمی با هم متحد شدند و باز هم نتوانستند مهاجم مرکزی را مهار کنند. (نتوانستند از توانایی های او چشم پوشی کنند.)

این رسانه با انتشار یک طرح گرافیکی از عملکرد طارمی نوشت: بیشترین موقعیت های ایجاد شده در یک بازی جام جهانی در دو تورنمنت گذشته، مهدی طارمی با 8 پاس کلیدی در صدر قرار دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها