|

جام جهانی برای یک پرسپولیسی طلسم شده است!

شجاع خلیل زاده در جام جهانی 2022 قطر یک دقیقه هم برای تیم ملی بازی نکرد.

لینک کوتاه کپی شد

زوج شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان که در مسیر انتخابی جام جهانی بیشترین دقایق حضور را به خود اختصاص داده بود و آمار دفاعی ویژه‌ای با کمترین گل دریافتی به خود اختصاص داده بود، در جام جهانی قطر از سوی کارلوس کی‌روش با کمترین فرصت بازی مواجه شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ کنعانی زادگان در این جام تنها در نیمه دوم دیدار مقابل انگلیس به کار گرفته شد و شجاع خلیل زاده نیز در تمامی دقایق سه بازی ایران در این تورنمنت به نیمکت سنجاق شد.

خلیل زاده که انتظار می‌رفت با توجه به عملکردش تا پیش از شروع رقابت‌ها، بتواند شانس زیادی برای تجربه اولین بازی خود در جام جهانی داشته باشد، در نهایت مشخص نشد چرا از سوی کارلوس کارلوس فرصتی پیدا نکرد. این مدافع میانی که دو جام جهانی قبلی را به واسطه اختلاف نظر با سرمربی پرتغالی از دست داده بود، در دوره ویلموتس و سپس دراگان اسکوچیچ به یکی از عناصر خط دفاعی ایران تبدیل شد و توانست نمایش موفقی را نیز به واسطه آمار از خود به جا بگذارد. با بازگشت کارلوس کی‌روش اما پیش‌بینی می‌شد این بازیکن بار دیگر از لیست تیم ملی دور شود اما سرمربی پرتغالی بار دیگر او را به فهرست خود فراخواند.

با این حال شجاع خلیل زاده تمام سه بازی تیم ملی برابر انگلیس، ولز و آمریکا را از کنار نیمکت شاهد عملکرد تیمش بود و نتوانست فرصتی برای بازی به دست بیاورد. ایران طی این سه بازی شش بار مقابل انگلیس دروازه‌اش فرو ریخت و در بازی آخر نیز مقابل آمریکا شکست خورد تا از دستیابی به سهمیه صعود ناکام بماند.

خلیل زاده که دو جام جهانی قبلی را به دلیل مشکل با کی‌روش از دست داده بود، اکنون در این جام علیرغم حضور در فهرست نتوانست فرصت بازی به دست بیاورد تا با توجه به شرایط سنی‌اش، رویای بازی در جام جهانی بعدی نیز برای وی پایان یابد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها