|

سه گزینه نهایی تراکتوری ها برای جانشینی پیرمرد ترکمن

یک گزینه دیگر نیز بسیار بین تراکتوری‌ها زمزمه می‌شود. او کسی نیست جز دراگان اسکوچیچ!

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه تراکتور با اتفاقی غیرقابل پیش‌بینی وارد چالش انتخاب سرمربی در میانه‌های فصل شده‌ است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، جدایی ناگهانی قربان بردیف، تراکتوری‌ها را به صرافت انداخته و مدیران این تیم سخت به دنبال یافتن جانشین برای پیرمرد روسی هستند. اولویت سرخ‌پوشان استخدام فردی است که سابقه کار در ایران را دارد تا مشکلات ناشناخته بودن لیگ برتر و بازیکنان ایرانی که ابتدای فصل گریبان بردیف را گرفت، دوباره تکرار نشود.

ساکت الهامی سرمربی پیشین تراکتور که این تیم را به قهرمانی جام حذفی نیز رساند، اصلی‌ترین گزینه مدیران تیم تبریزی بود که مذاکرات با وی نیز آغاز شده بود ولی امروز باشگاه هوادار طی اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد که مخالف جدایی سرمربی خود است. البته شاید این اطلاعیه پایانی برای پروژه بازگشت ساکت به تبریز نباشد چرا که الهامی شخصا به این انتقال بی‌میل نیست ولی قطعا راضی کردن مدیران تیم بنفش‌پوش تهرانی مخصوصا بعد از اعلام رسمی مخالفت، چندان آسان نباشد.

به موازات مذاکره با سرمربی هوادار، شنیده‌ها حاکی از این است که تراکتور به دنبال همکاری مجدد با ارطغرول ساغلام است. سرمربی ترک‌تبار در دو مقطع سخت هدایت تیم پرتماشاگر تبریزی را برعهده داشته و انتهای فصل قبل تراکتور را در فصلی سخت در لیگ برتر حفظ کند. ابتدای فصل گفته شد مبلغ بالای درخواستی این سرمربی مانع از تمدید قرارداد با وی شده ولی از آن‌جایی که ساغلام بعد از تراکتور نتوانسته در تیمی مشغول به کار شود و البته به طور طبیعی مبلغ پیشنهادی کنونی در میانه های فصل از ابتدای آن کمتر خواهد بود، شاید منجر به بازگشت سه‌باره ارطغرول به تبریز شود. 

اما نام یک گزینه دیگر نیز بسیار بین تراکتوری‌ها زمزمه می‌شود. او کسی نیست جز دراگان اسکوچیچ که بر اساس برخی شایعات، جزو گزینه‌های پرشورهاست ولی باید دید آیا سرمربی کروات بعد از تجربه‌ای موفق در قامت سرمربی تیم ملی و صعود با ایران به جام جهانی حاضر خواهد شد دوباره هدایت تیمی از لیگ برتر را بپذیرد یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی