|

چرا کی روش این بازیکن را دعوت کرد

ابوالفضل جلالی با گذشت 180 دقیقه از حضور تیم ملی در جام جهانی هنوز نتوانسته حتی یک دقیقه هم برای این تیم به میدان برود.

لینک کوتاه کپی شد

جلالی که در مسابقات استقلال در لیگ برتر هم جایگاه ثابتی در ترکیب تیمش نداشت با کمترین دقایق بازی بین نفرات ملی پوش به اردو دعوت شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ دفاع چپ مازندرانی کشورمان این روزها در قطر روی نیمکت تیم ملی می نشیند اما با درخشش دو مدافع چپ سابق تیم ملی یعنی میلاد محمدی و احسان حاج صفی بعید به نظر می رسد که در بازی سوم مقابل آمریکا که حکم مرگ و زندگی را برای تیم ملی دارد به ترکیب اصلی برسد!

ابوالفضل جلالی گرچه در دیدارهای تدارکاتی تیم ملی توانست خودش را به کی روش اثبات کند اما سرمربی باتجربه تیم کشورمان به این راحتی حاضر به ریسک کردن درباره بازیکن کم تجربه استقلال در سطح ملی نمی شود.

دیدار بعدی تیم ملی مقابل آمریکا روز هشتم آذر برگزار می شود که با توجه به تساوی آمریکا مقابل انگلیس و دو امتیازی بودن آنها، پیروزی در آن دیدار مقابل ما می تواند حکم صعود را برای آمریکایی‌ها امضا کند و از طرفی تیم ملی کشورمان نیز با کسب یک تساوی مقابل آمریکا چهار امتیازی می شود.

ضمن اینکه با توجه به مشکلات سیاسی بین این دو کشور خیلی ها در بین اهالی سیاست و البته ورزش علاقه مند هستند که آمریکا را شکست بدهیم. باید دید آیا کی روش باز هم در بازی آخر ترکیبی غافلگیرکننده برای اهالی فوتبال و سرمربی تیم آمریکا خواهد داشت یا نه! او در ترکیب ایران روبروی ولز هم با بازی دادن به چند مهره به ظاهر سوخته مانند حسین حسینی، مجید حسینی، میلاد محمدی و روزبه چشمی همه را غافلگیر کرده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها