|

همه در انتظار رئال مادرید؛ انتقام اروپایی!

مرحله گروهی لیگ قهرمانان به پایان رسید و حالا همه در انتظار قرعه هایی جذاب برای دور حذفی هستند.

لینک کوتاه کپی شد

قرار گرفتن تیم های بزرگ و پرستاره ای مانند پاری سن ژرمن، لیورپول، میلان و اینتر در رده دوم مرحله گروهی، باعث شده احتمالا مسابقات جذابی در دور یک هشتم در انتظار هواداران فوتبال باشد. مرسی سایدی ها فصل گذشته و در دیدار نهایی دوباره مغلوب رئال مادرید شدند و حالا در انتظار انتقام از این تیم هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پاری سن ژرمن نیز شرایط چندان متفاوتی ندارد و داستان کیلیان امباپه باعث شده این تیم بیشتر از همیشه خواهان رویارویی با رئال مادرید و پیروزی برابر این تیم باشد. دو تیم بزرگ شهر میلان هر دو در رده دوم قرار گرفتند و بعید است بازی آسانی در انتظار آنها باشد. در این میان تیم های بزرگی مانند بارسلونا، یوونتوس و اتلتیکومادرید، خیلی زود با لیگ قهرمانان این فصل وداع کردند و حالا هواداران این تیم ها باید تنها نظاره گر مسابقات احتمالا جذاب دور بعد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باشند.

شب سختی در انتظارت باشد یورگن کلوپ

لیورپول در گروهی که در ابتدا خیلی هم دشوار به نظر نمی رسید، در رده دوم بعد از ناپولی قرار گرفت و احتمالا قرعه دشواری در انتظار این تیم خواهد بود. بایرن مونیخ و رئال مادرید، سخت ترین قرعه های احتمالی برای لیورپول هستند و البته خوش شانسی می تواند باعث شود بنفیکا یا پورتو حریف بعدی این تیم لقب بگیرند.

همین که صعود کردی هم کار بزرگی بود اینتر

نراتزوری در گروهی دشوار و در کنار بارسلونا و بایرن مونیخ قرار گرفت و احتمالا اغلب هواداران این تیم شانسی برای صعود اینتر به دور بعدی قائل نبودند. اما تیم سیمونه اینزاگی دست به کار بزرگی زده و بعد از بایرن مونیخ موفق به صعود از دور گروهی شد. چلسی، رئال مادرید و منچسترسیتی قرعه های دشواری برای اینتر خواهند بود و البته ممکن است آنها با تاتنهام، پورتو یا بنفیکا نیز مواجه شوند.

میلان قدیم باش، روسونری

بعد از قبول دو شکست متوالی برابر چلسی، کار میلان برای صعود به دور بعد دشوار شد، اما آنها نیز در نهایت مانند تیم همشهری در رتبه دوم قرار گرفته و موفق شدند بعد از هشت به یک هشتم صعود کنند. شرایط میلان مشابه اینتر است و ممکن است بدشانسی به آنها روی آورده و با تیم های بزرگی مانند بایرن مونیخ، رئال مادرید و منچسترسیتی در دور یک هشتم بازی کنند.

هیچ کس انتظار این صدرنشین را نداشت

کمتر کسی تصور می کرد در گروهی که پاری سن ژرمن و یوونتوس حضور دارند، بنفیکا رتبه اول را از آن خود کند. اما تیم پرستاره کریستوف گالتیه در نهایت در رده دوم قرار گرفت و حالا ممکن است قرعه دشواری در انتظار این تیم باشد. رئال مادرید و تقابل کیلیان امباپه با این تیم، قرعه مطلوب هواداران فوتبال است و بازی با منچسترسیتی، چلسی یا بایرن مونیخ نیز اصلا برای پاری سن ژرمن آسان نخواهد بود.

+++

معمولا قرعه کشی مسابقات بزرگ یکی از دغدغه های هواداران فوتبال است و آنها بارها و بارها قرعه های احتمالی تیم محبوب خود را در ذهن ترسیم می کنند. حالا شما مخاطبان سایت "ورزش سه" نیز قرعه مورد نظر خود برای تیم محبوب‌تان و البته دشوارترین بازی ممکن را پیش بینی کنید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها