|

عصبانیت سرمربی سابق استقلال از یک شایعه

علیرضا منصوریان هر گونه مذاکره با نفت مسجدسلیمان را تکذیب کرد و انتشار آن را بی اخلاقی دانست.

لینک کوتاه کپی شد

شایعاتی در خصوص مذاکره باشگاه نفت مسجدسلیمان و علیرضا منصوریان برای جانشینی رضا مهاجری در برخی رسانه‌ها و هم‌چنین فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ منصوریان در این باره گفت: برای آن‌هایی که این اخبار را منتشر می‌کنند بسیار متاسف هستم. اصلا چنین مذاکره‌ای با بنده صورت نگرفته است و نمی‌دانم این شایعات را از کجا می‌آورند.

منصوریان در ادامه گفت: آن‌هایی که به انتشار این شایعات می‌پردازند، می‌خواهند تمرکز آقا رضا (مهاجری) را بر هم بزنند و در روند تیم نفت اختلال ایجاد کنند. آقای مهاجری دوست خوب من است و مطمئنا با تجربه‌ای که دارد، نفت را مثل اوایل فصل به دوران خوب بازمی‌گرداند.

او در پایان گفت: بنده این اخبار غیر اخلاقی را تکذیب می‌کنم. تا الان حتی یک کلمه صحبت با مدیران نفت مسجدسلیمان انجام نداده‌ام. ضمن احترامی که برای مردم عزیز خوزستان که مثل برادر برای من می‌مانند و همه از علاقه قلبی من به مردم عزیز این استان با خبر هستند، برنامه‌ای برای رفتن به نفت ندارم. هر چند که از ابتدا هم گفتم، خبر مذاکره مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان با بنده کذب و از پایه دروغ است و فقط می‌توانم ابراز تاسف کنم برای آن‌هایی که چنین اخباری منتشر می‌کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی