|

روی فرم‌ترین تیمِ لیگ؛ نه استقلال، نه پرسپولیس!

اراکی‌ها در 5 دیدار اخیر خود در لیگ برتر، 3 پیروزی به‌دست آورده‌اند و در 2 مسابقه از جمله دیدار با استقلال به تساوی رضایت دادند.

لینک کوتاه کپی شد

شاگردان «مهدی رحمتی» با عملکردی خیره‌کننده بهترین تیم لیگ در 5 هفته اخیر هستند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، لیگ برتر فوتبال ایران به تعطیلاتی حدوداً 2 ماهه رفت و باتوجه به در پیش بودن مسابقات جام جهانی و فرصت کوتاه آماده‌سازی، تصمیم مدیران فدراسیون فوتبال ارائه فرصت بیشتر به کادرفنی تیم ملی بود و همین مسئله باعث لغو مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر شد. فرصت 2 ماهه‌ای که می‌تواند شرایط تیم‌ها را به لحاظ آمادگی فنی و جسمانی متحول کند.

اراکی‌ها با کارنامه‌ای فوق‌العاده به استقبال تعطیلات رفتند

آلومینیوم اراک با هدایت مهدی رحمتی روند سینوسی در آغاز لیگ بیست‌ودوم داشت اما رفته‌رفته شرایط به سود شاگردان رحمتی تغییر کرد و سفیدوسبزپوشان اراکی موفق شدند هر بازی نمایش بهتری از خود به جای بگذارند. نگاهی به آمار و ارقام نشان می‌دهد که در 5 هفته اخیر لیگ برتر، آلومینیوم اراک بهترین تیم بوده و توانسته خود را به جمع 5 تیم برتر جدول رده‌بندی برساند.

اراکی‌ها در 5 دیدار اخیر خود در لیگ برتر، 3 پیروزی به‌دست آورده‌اند و در 2 مسابقه از جمله دیدار با استقلال به تساوی رضایت دادند. 6 گل زده و ثبت 5 کلین‌شیت، آمار ویژه شاگردان رحمتی است که باعث شده تا آن‌ها با 11 امتیاز و تفاضل 6+ سیر صعودی فوق‌العاده‌ای را تجربه کنند. آلومینیوم اراک نماینده‌ای در تیم ملی ندارد و این مسئله می‌تواند فرصت ویژه‌ای برای کادرفنی آلومینیوم باشد تا بتواند تیمش را برای ادامه مسابقات لیگ برتر در شرایطی ایده‌آل حفظ کند.

کارنامه قابل‌قبول شاگردان «مورایس» و «سا پینتو»

طلایی‌پوشان اصفهانی بعد از ناکامی 4 هفته‌ای در کسب پیروزی، در 5 دیدار اخیرشان در لیگ برتر موفق در میدان مسابقه حاضر شده‌اند و کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته‌اند. شاگردان ژوزه مورایس در تیم سپاهان در 5 مسابقه پیشین خود، 3 برد داشته‌اند و 2 تساوی به‌دست آورده‌اند و با 11 امتیاز بعد از آلومینیوم اراک، دومین تیم روی فرم لیگ برتر فوتبال ایران هستند. وجه تمایز آلومینیوم و سپاهان، در تفاضل است. سپاهانی‌ها با 8 گل زده و 3 گل خورده، تفاضل 5+ در 5 هفته اخیر دارند و همین مسئله باعث شده تا آن‌ها بعد از آلومینیوم در رتبه دوم باشند.

استقلال هم در شرایطی مشابه آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان توانسته 11 امتیاز در 5 بازی اخیرش در لیگ برتر به‌دست آورد. بردهای اقتصادی شاگردان سا پینتو مقابل گل‌گهر سیرجان، ذوب‌آهن اصفهان و هوادار تهران باعث شده تا آبی‌ها در 5 بازی اخیر تنها 5 گل به‌ثمر رسانده باشند. 2 گل خورده آبی‌پوشان پایتخت در 5 دیدار قبلی باعث شده تا شاگردان سا پینتو با 11 امتیاز و تفاضل 3+ بعد از شاگردان مورایس، سومین تیم روی فرم لیگ بیست‌ودوم باشند. پرسپولیس تهران و نساجی مازندران با کسب 10 امتیاز در 5 دیدار اخیرشان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

نمایندگان خوزستان در بحران مطلق!

نفت مسجدسلیمان شب گذشته در اصفهان شکستی عجیب و 5 گله را مقابل ذوب‌آهن تجربه کرد تا روزهای کابوس‌وار شاگردان رضا مهاجری ادامه داشته باشد. نفتی‌ها از 5 بازی اخیر خود در لیگ بیست‌ودوم تنها یک امتیاز به‌دست آورده‌اند و در شرایطی بحرانی به استقبال تعطیلات فیفادی رفتند. تعطیلاتی که البته شاید برای بازسازی دوباره روزهای خوب نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر فوتبال ایران فرصت خوبی باشد.

صنعت‌نفت آبادان بعد از نفت مسجدسلیمان دومین تیم ضعیف لیگ بیست‌ودوم در 5 هفته اخیر به‌شمار می‌رود. نفتی‌ها با هدایت فیروز کریمی در 5 بازی قبلی خود 2 تساوی داشته و 3 بازی را هم با شکست به پایان رسانده‌اند تا با کسب 2 امتیاز از 15 امتیاز ممکن کارنامه‌ای ضعیف را از خود پیش از آغاز تعطیلات فیفادی به جای گذاشته باشند.

فولاد خوزستان که تصور می‌شد با وجود ستارگان پرشمار بتواند عملکردی فوق‌العاده در لیگ بیست‌ودوم داشته باشد، سومین تیم ضعیف لیگ در 5 هفته اخیر است. شاگردان نکونام بعد از 3 تساوی پیاپی، حالا در 2 بازی اخیر خود بازنده از میدان مسابقه خارج شده‌اند و دیدار معوقه مقابل ملوان بندرانزلی بهترین فرصت برای فولادی‌ها محسوب می‌شود که بتوانند پیش از آغاز جام جهانی، با خروج از بحران به استقبال تعطیلات بروند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها