|

آخرین خبر از پرونده سینا اسد بیگی

اگر باشگاه پرسپولیس در پرونده جذب سینا اسدبیگی محکوم شود آن وقت برکناری معاون حقوقی باشگاه از سوی هیات‌مدیره قطعی است.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس چند ماهی است که درگیر پرونده شکایتی سینا اسدبیگی است و باشگاه ذوب‌آهن به‌عنوان شاکی این پرونده سخت به دنبال جریمه این بازیکن است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ از آنجا که پرسپولیس خیلی بااطمینان از مسائل حقوقی اقدام به جذب سینا بیگی کرد، چنانچه کمیته وضعیت رای به انتقال غیرقانونی این بازیکن دهد محرومیت هافبک جوان پرسپولیس هم قطعی خواهد بود. با توجه به همین مساله هیات‌مدیره پرسپولیس از مدیریت و تیم حقوقی باشگاه خود خواسته‌اند خیلی جدی پیگیر این پرونده باشند.  

در همین راستا باخبر شدیم با نظر رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس یک فرد حقوقی با تجربه به تیم حقوقی این باشگاه اضافه شده تا نظارت دقیق‌تری روی پرونده‌های شکایتی علیه این باشگاه و البته مسدودی حساب باشگاه باشد. چنانچه باشگاه پرسپولیس در پرونده جذب اسدبیگی محکوم شود آن وقت برکناری معاون حقوقی این باشگاه از سوی هیات‌مدیره قطعی است.  حسین دوام معاون فعلی از دوستان قدیمی رضا درویش است که در زمان مدیریت او کارش را در پرسپولیس آغاز کرد. در این مدت هم باشگاه در چند پرونده شکایتی محکوم شده که مهم‌ترین آن پرونده شکایتی یک فرد مرتبط با آل‌اشپرت بوده که به‌خاطرش حساب این باشگاه مسدود شد. تقریبا یک ماه می‌شود که حساب باشگاه بسته شده و این مساله دلخوری شدید اعضای هیات‌مدیره را به دنبال داشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها