|

صحبت های باورنکردنی سرمربی PSG در مورد کیلیان امباپه!

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن از عملکرد بازیکنانش در روز تساوی خارج از خانه برابر تیم رمس ابراز نارضایتی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

کریستوف گالتیه سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌‌ژرمن پس از تساوی بدون گل این تیم مقابل رمس به تأثیر منفی تصمیمش برای نیمکت‌نشین کردن لیونل مسی و نیمار اعتراف کرد. با وجود قرار نگرفتن زوج لاتین خط حمله PSG در ترکیب این برای هفته دهم لوشامپیونه، انتظار می‌رفت که مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها یک پیروزی آسان را برابر حریف پایین جدولی‌اش کسب کند اما اخراج سرخیو راموس از خط دفاعی پاریسی‌ها معادلات را برهم زد طوری که حتی ورود نیمار به زمین بازی هم باعث نشد این تیم سه امتیاز را کسب کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ گالتیه پس از بازی به نشریه اکیپ گفت: کیلیان امباپه بدون لئو و نیمار مثل یک بچه یتیم بود، البته حدس هم می‌زدم که این اتفاق رخ دهد. فکر می‌کردم که با گذشت زمان بازی وضعیت بهتر شود اما اینطور نشد. نیمار بازی را از ابتدا شروع نکرد چون او این اواخر خیلی بازی کرده بود. مسلماً زمانی که او به میدان رفت، همه دیدند که همکاری و رابطه‌اش با امباپه چقدر خوب است و این همان دلیل بهتر شدن عملکردمان در نیمه دوم با وجود 10 نفره شدن بود.

سرمربی PSG افزود: متأسفانه نیمار در موقعیت‌های تک به تک خوش‌شانس نبود. کیلیان هم با دروازه‌بانی طرف بود که واکنش‌هایی تأثیرگذار داشت. در نهایت نتیجه این شد که نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم و به همین خاطر هم نمی‌توانیم از نتیجه بازی راضی باشیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها