|

(ویدیو) حسن یزدانی انیمیشن شد!

دومین قسمت از تیزر انیمیشن «ماجراهای نوید» با محوریت الگوگیری شخصیت اصلی داستان از «حسن یزدانی»، توسط شبکه نهال منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

در هر قسمت از این تیزرانیمیشن، نوید که ۱۲ سال دارد، با الگوگیری از یکی از قهرمانان ملی، کنشی قهرمانانه متناسب با پیرامون خود انجام می دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ در دومین قسمت از این انیمیشن، پس از آنکه الگوگیری از ابرقهرمانهای خیالی هالیوودی کمکی به نوید نمی کند، او با الگوگیری از حسن یزدانی به مصاف شخصیتی مزاحم می رود و او را شکست می دهد.

این شبکه بنا دارد تا هر فصل یک قسمت جدید از این تیزرانیمیشن را رونمایی کند که هر قسمت از آن به الگوگیری از یکی از قهرمانهای ملی پردازد. تیزر انیمیشن یکی از قالبهای موثر در تولیدات تلویزیونی است که در گذشته تجربیات موفقی همچون سیاساکتی و بابابرقی، تاثیرگذاریِ این قالب را تصدیق می کند و قرار است ماجراهای نوید نیز در همین مسیر گام بردارد.

کارگردانی تیم بعد برعهده محمدمهدی محسنی و تهیه کننده آن محمدرضا فرزادمهر است. همچنین در نخستین قسمت از این انیمیشن که سال گذشته توسط موسسه رسانای مرکز بسیج صداوسیما ساخته شده بود، نوید به الگوگیری از قهرمان فقید وزنه برداری پارا المپیک، سیامند رحمان پرداخته بود.

image.png

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها