|

دو مصدوم روی دست یحیی؛ مشکلی بزرگ برای ادامه فصل!

با اعلام باشگاه پرسپولیس 2 ستاره این تیم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم‌شان در تعطیلات فیفادی نیستند.

لینک کوتاه کپی شد

شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از تعطیلات کوتاه‌مدت، دوباره تمرینات خود را از سر گرفته‌اند و در تلاش هستند تا با کسب هماهنگی و آمادگی بیشتر، بعد از اتمام دیدار‌های دوستانه تیم ملی، در ادامه مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کنند و بتوانند از صدرنشینی خود حفاظت کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ سرخ‌پوشان پایتخت در اولین بازی بعد از تعطیلات فیفادی، باید در هفته هفتم لیگ برتر در خانه به مصاف تراکتور تبریز بروند.

سرخ‌پوشان پایتخت در شرایطی تمرینات خود را آغاز کرده‌اند که ۵ بازیکن به دلیل حضور در اردوی ملی، در جمع شاگردان گل‌محمدی حضور ندارند. از علیرضا بیرانوند در خط دروازه تا مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد سرلک، مهدی ترابی و وحید امیری. سرمربی پرسپولیس امیدوار بود تا با استفاده از تعطیلات فیفادی بتواند هماهنگی لازم میان بازیکنان فصل گذشته و بازیکنان تازه‌وارد را به وجود بیاورد، اما مصدومیت ۲ ستاره پرسپولیس، شوک غیرمنتظره‌ای به سرخ‌پوشان داده است.

خداحافظی ۲ ماهه با «دیاباته»!

شیخ دیاباته مهاجم مالیایی پرسپولیس که در تلاش بود تا با گذراندن آخرین مراحل آماده‌سازی خود را مهیای حضور در ترکیب پرسپولیس کند و بتواند از هفته هفتم برای سرخ‌پوشان پایتخت به میدان برود، در تمرینات پرسپولیس دچار آسیب‌دیدگی شده و براساس معاینات انجام شده گفته می‌شود او ۶ تا ۸ هفته قادر به همراهی سرخ‌پوشان پایتخت نخواهد بود تا گمانه‌زنی‌ها درباره مصدومیت‌های احتمالی دیاباته که پیش از جذب او مطرح شده بود، رسمیت پیدا کند.

دکتر علیرضا حقیقت پزشک باشگاه پرسپولیس در واکنش به مصدومیت دیاباته توضیح داد: «شیخ دیاباته در تمرین روز یکشنبه بود که از ناحیه چهارسر ران دچار آسیب‌دیدگی شد. از لحظه وقوع مصدومیت، اقدام‌های پزشکی لازم انجام شد و در نهایت بررسی‌های تکمیلی و پاراکلینیکی هم صحت تشخیص را معلوم کرد. این بازیکن برای چند هفته جهت انجام تمرینات در اختیار نخواهد بود. با توجه به تاثیر متغیر‌های مختلف در روند بهبودی، تلاش کار پزشکی در جهت به حداقل رساندن دوران بهبودی است تا دیاباته در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار کادر فنی قرار بگیرد».

پایان زودهنگام رویای «صادقی» برای حضور در جام جهانی؟

سعید صادقی چهره ویژه نقل‌وانتقالات تابستانه و یکی از ستارگان پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی لیگ بیست‌ودوم، در کنار شیخ دیاباته، مصدوم جدید حاضر در اردوی سرخ‌پوشان پایتخت است. صادقی که از سوی کارلوس کی‌روش به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، در نهایت از فهرست نهایی تیم برای اعزام به اتریش خط خورد تا به اردوی پرسپولیس بازگردد و خود را مهیای حضور در ادامه فصل کند.

پزشک باشگاه پرسپولیس مدعی شد که صادقی در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شده و به همین علت قادر به همراهی تیمش نیست. البته که هنوز به صورت دقیق میزان دوری ستاره سرخ‌پوشان پایتخت از میادین مشخص نشده، اما با توجه به مصدومیت از ناحیه همسترینگ، احتمالاً سعید صادقی قادر به همراهی پرسپولیس در مصاف هفته هفتم با تراکتور که در دهه اول مهرماه قرار است برگزار شود نخواهد بود و پس از آن مسابقه، به نظر می‌رسد سرنوشت صادقی مشخص شود.

دکتر حقیقت درباره وضعیت سعید صادقی توضیح داد: «مصدومیت این بازیکن از ناحیه همسترینگ است که در اردوی اخیر تیم ملی برایش پیش آمد. در مورد او باید دوره مربوط به اقدامات پزشکی را دنبال کنیم تا ظرف هفته‌های پیش رو بار دیگر برای تمرین و مسابقه در اختیار کادرفنی قرار بگیرد».

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها