|

توخل در راه بایرن مونیخ؟

با وجود نتایج بد بایرن در هفته‌ های اخیر بوندسلیگا و عدم کسب برددر چهار بازی متوالی، گمانه زنی‌های زیادی در مورد آینده ناگلزمان شکل گرفته.

لینک کوتاه کپی شد

به نوشته اسکای، حتی در صورت باخت مقابل بایرلورکوزن پس از بازگشت بازیکنان از تعطیلات بازی‌های ملی، یولیان ناگلزمان مقابل ویکتوریا پلژن و بروسیا دورتموند نیز روی نیمکت باواریایی‌ها حضور خواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ سناریو اخراج یولیان ناگلزمان در حال حاضر بسیار دور از انتظار است. امنیت شغلی این مربی 34 ساله روی نیمکت بایرن مونیخ، 80 درصد برآورده می‌شود. با این حال به نقل از بیلد، ناگلزمان تا بازی مقابل بروسیا دورتموند در هفته نهم فرصت خواهد داشت و در صورت باخت در درکلاسیکر، شرایط برای او وخیم‌تر خواهد شد. همچنین بیلد اعتقاد دارد که در صورت جدایی ناگلزمان، بایرن مونیخ توماس توخل را گزینه جذابی می‌داند.

نام توماس توخل قبل‌تر نیز در مونیخ مطرح شده بود

همچنین به گزارش اشپورت آینتس، توماس توخل در سال 2018 در مونیخ موضوع مهمی بود اما سر انجام نیکو کواچ به عنوان مربی جدید بایرن مونیخ برگزیده شد. با این حال سران باواریایی همچنان به ناگلزمان اعتقاد دارند که او شرایط تغییر خواهد داد. هیئت مدیره بایرن مونیخ از این مربی حمایت می‌کند. اما در صورت برکناری ناگلزمان، باشگاه فقط به دنبال یک نام بزرگی برای جایگزین کردن او خواهد بود. علاوه بر توخل، زین الدین زیدان و مائوریسیو پوچتینو نیز جزو گزینه‌های مدیران هستند. البته این اسامی فعلا در حد حدس و گمان هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی