|

اسپانیا 88-76 فرانسه؛ ماتادورها بر بام بسکتبال اروپا

در رقابت فینال بسکتبال قهرمانی اروپا، اسپانیا به دیدار فرانسه رفت که در نهایت این بازی با برد اسپانیا با حساب 88-76 پایان یافت.

لینک کوتاه کپی شد

بازی با عملکرد بهتر اسپانیا آغاز شد و آنها در این کوارتر موفق شدند حاشیه امنیت مناسبی برای خود ایجاد کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در پایان کوارتر‌اول‌، اسپانیا 23-14 پیش افتاد. کوارتر دوم فرانسه در تلاش برای برگشت به بازی بود اما سد محکم هرنان گومزها در زیر سبد و البته بازی‌ خوب‌ دفاعی اسپانیا و عملکرد درخشان در حمله، باعث  شد تا اسپانیا برتری خود را حفظ کند.

در کوارتر سوم فرانسه موفق شد در دقایقی از بازی اختلاف امتیاز را به شش برساند و در حالی که به نظر می‌رسید یک کوارتر چهارم سنگین در انتظار دو طرف است، درخشش رودی فرناندز، خوان هرنان گومز و البته لورنزو براون که در کوارتر چهارم فوق العاده بود، همه چیز‌را به نفع اسپانیا رقم زد و آنها با اقتدار پیروز مسابقه قهرمان اروپا شدند. 

از لحاظ آماری، در تیم اسپانیا خوانچو هرنان گومز با 27 امتیاز مرد اول میدان بود و در حضور ستاره ای چون رودی گوبر در ترکیب فرانسه، پاس پس نکشید و تیمش را در این برد هدایت کرد. لورنزو براون نیز با آمار 14 امتیاز و 11 اسیست به کارش خاتمه داد.

در تیم فرانسه اما، ایوان فورنیه 23 امتیاز آورد ولی این عملکرد او در شبی که رودی گوبر خاموش بود نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

گفتنی است، در دیدار رده بندی نیز که ساعاتی پیش برگزار شد، آلمان موفق شد با نتیجه 82-69 از سد لهستان بگذرد و تیم سوم اروپا لقب بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها