|

نگرانی جدید ساپینتو؛ روحیه بد ملی پوش!

خط خوردن محمد محبی و مهدی قایدی باعث نگرانی ساپینتو سرمربی استقلال شده است.

لینک کوتاه کپی شد

با اعلام کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و اعلام نفرات ملی‌پوش برای اردوی تدارکاتی اتریش، ۳ بازیکن استقلال یعنی مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی و محمد محبی از این لیست خط‌خوردند تا از این باشگاه صالح حردانی، حسین حسینی و ابوالفضل جلالی در اردوی پیش‌رو تیم ملی را همراهی کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرهیختگان؛ البته در این بین کی‌روش هنوز نفرات نهایی خود را اعلام نکرده و چه‌بسا برای نفرات خط‌خورده و سایر نفرات نیز در این دو ماه باقی‌مانده شانس‌هایی وجود داشته باشد. اما از اردوگاه استقلالی‌ها خبر می‌رسد که فعلا اعضای کادرفنی آبی‌ها بیشتر از هرچیزی نگران ملی‌پوشان خط‌خورده خود هستند و به نظر می‌رسد کار برای ریکاوری این نفرات از این لحاظ سخت شده باشد.

در بین خط‌خورده‌ها البته مهدی‌پور در چندوقت اخیر در رقابت‌های لیگ برتر از فرم اصلی خود دورشده بود و خط‌خوردن وی از فهرست تیم ملی با وجود اینکه  پای ثابت دعوت به اردو در زمان اسکوچیچ بود، طبیعی به‌نظر می‌رسید. اما قایدی و محبی که در بازگشت دوباره به لیگ ایران، در دیدار‌های اخیر استقلال با درخشش خود نتایج این تیم را رقم‌زده بودند، این توقع را داشتند تا حداقل اسامی آن‌ها در بین نفرات اعزامی به اتریش قرار بگیرند که عدم تحقق این موضوع تا حدودی باعث شده است از منظر کادرفنی استقلال، این دو نفر در ادامه مسیر رقابت‌های لیگ چه‌بسا با بی‌انگیزگی کار را دنبال‌کرده و این موضوع به ضرر استقلال تمام شود.

در این بین و در اولین اقدام ساپینتو در آغاز تمرینات استقلال به محبی و قایدی مرخصی داد و حالا شنیده می‌شود برخی راهکار‌ها نیز درنظر گرفته شده است تا این دو در آغاز دوباره رقابت‌های لیگ برتر با یک فرم خوب و مناسب کار را با پیراهن آبی ادامه بدهند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها