|

برنامه کامل مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان جمعه 25 شهریور

تیم ملی کشتی آزاد روز مهمی را با داشتن 6 نماینده در روز دوم بازی ها قهرمانی جهان در بلگراد پیش رو خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

روز دوم از رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در شرایطی قرار است از ساعت 13 امروز در بلگراد صربستان آغاز شود که شاگردان پژمان درستکار روز گذشته عملکرد نسبتاً خوبی داشتند و با ثبت تنها یک شکست، محمد نخودی و حسن یزدانی به دیدار فینال راه پیدا کردند و امیرحسین زارع نیز راهی دیدار رده بندی شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ تنها تیمی که در مقایسه با ایران عملکرد بهتری داشت، تیم آمریکا بود که در 4 وزن نخست سه فینالیست خواهد داشت. در مسابقات امروز، رقابت های مقدماتی اوزان 57، 74 و 92 کیلوگرم و همچنین رقابت های شانس مجدد، رده بندی و فینال اوزان 70، 79، 86 و 125 کیلوگرم برگزار خواهد شد.

علاوه بر سه کشتی گیری که امروز در دیدارهای فینال و رده بندی به روی تشک خواهند رفت، سه نفر دیگر نیز کار خود را شروع خواهند کرد که هر سه، سابقه کسب مدال جهانی را در کارنامه خود دارند. کامران قاسمپور که سال گذشته عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد، در وزن 92 کیلوگرم به میدان خواهد رفت و علیرضا سرلک هم که در اسلو به مدال نقره دست پیدا کرد، نماینده ایران در وزن 57 کیلوگرم خواهد بود. همچنین یونس امامی که سال 2019 و در وزن 70 کیلوگرم به مدال برنز جهان رسید، مانند سال گذشته در وزن 74 کیلوگرم با حریفان خود سرشاخ خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها