|

(ویدیو) خلاصه بازی پرسپولیس مقابل هوادار دوشنبه 14 شهریور

پرسپولیس در شبی که یک بازی روان را ارائه داد با سه گل هوادار را از پیش رو برداشت تا به سومین برد متوالی خود برسد.

لینک کوتاه کپی شد

در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر هوادار تهران در ورزشگاه دستگردی میزبان پرسپولیس تهران است. هواداری‌ها فصل گذشته در همین ورزشگاه با متوقف کردن پرسپولیس مانع بزرگی در مسیر قهرمانی سرخ‌ها بودند و حالا تداوم صدرنشینی این تیم در گرو شکست دادن شاگردان ساکت الهامی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پرسپولیس پس از دو تساوی بدون گل با پیروزی مقابل آلومینیوم و صنعت نفت هشت امتیازی و صدرنشین شد؛ بی تردید ادامه روند پیروزی و کلین‌شیت‌ها برای یحیی گل‌محمدی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در آن سو هوادار هم مثل فصل قبل تیم سرسختی نشان داده و با یک پیروزی، دو تساوی و یک شکست و کسب پنج امتیاز از پرسپولیس میزبانی می‌کند و به دنبال ادامه روند نباختن مقابل سرخپوشان تهرانی است.

هفته پنجم لیگ بیست و دوم/ دوشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ ساعت ۱۹/ ورزشگاه دستگردی/ بدون تماشاگر

تیم داوری: بیژن حیدری، حسن ظهیری، محسن سلطانی و وحید زمانی/ ناظر داوری:نادر جعفری

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه(۳۱- سینا اسدبیگی) و یورگن لوکادیا

ترکیب هوادار:

میلاد فراهانی، عزت الله پورقاز، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، محسن سفید چقایی، سپهر روزی طلب، نیما انتظاری، معین عباسیان(۴۰- امیرحسین پورمحمد)، سیدمحمد میری، بابک مرادی(۴۰- ایمان غلامی) و محمدجواد محمدی

شرح گل

هوادار صفر - پرسپولیس یک( دقیقه ۱۳: یورگن لوکادیا): حرکت فکر شده پرسپولیس با پاسکاری‌ از سمت راست منجر به دومین گل فصل لوکادیا شد. پاس از پشت محوطه اسماعیلی‌فر به سعید صادقی برای خود دانیال کاشته شد و پاس مدافع راست پرسپولیس به دهانه دروازه با ضربه لوکادیا تبدیل به گل شد.

هوادار صفر- پرسپولیس دو(دقیقه ۳6: سعید صادقی): توپ با از ارسال از سمت چپ پس از برخورد به مدافع هوادار به صادقی رسید و این بازیکن با دریبل مدافع حریف و شوتی زیبا دروازه فراهانی را باز کرد؛ شوت سعید صادقی پس از برخورد به تیرک وارد دروازه شد.

هوادار صفر- پرسپولیس سه( دقیقه ۶۱: سعید صادقی): در شرایطی که هوادار جلو کشیده بود توپگیری بازیکنان پرسپولیس از سمت چپ و بازیسازی سریع منجر به حرکت پا به توپ سعید صادقی شد و این بازیکن با شوتی زیبا از پشت محوطه جریمه دبل کرد.

هوادار یک - پرسپولیس سه(دقیقه ۸۲: داریوش شجاعیان): شجاعیان پشت ضربه پنالتی هوادار ایستاد و با شوت محکم پای چپ توپ پس از برخورد به تیرک افقی وارد دروازه پرسپولیس شد.

خلاصه بازی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها