|

رایا مجتن زن لوکادیا با عکس اونجوریش دل یه جماعت صابون زد؛ حالا طرف یجاس بیا و ببین!

رایا مجتن زن یورگن لوکادیا این روزها برای هواداران پرسپولیس حسابی یه سوژه جذابه و خیلی ها ایشون رو تو اینستا فالوو دارن

لینک کوتاه کپی شد
1

رایا مجتن زن یورگن لوکادیا ستاره تازه پرپولیسی ها حسابی تو فضای مجازی تونسته دل هواداران این تیم رو بدست بیاره و هر روز به تعداد دنبال کننده هاش اضافه می شه. استقبال از لوکادیا و همسرش به حدی بود که خانوم حسابی شوکه شده بود و بعد اینکه در عرض چند روز تعداد فالوورهاش به 100 هزار نفر رسید با انتشار استوری نوشت: واو! مرسی مسی مرسی 100 هزار بار ممنون از شما.

به گزارش «شایانیوز» یورگن لوکادیا مهاجم جدید و گران قیمت باشگاه پرسپولیس 22 مرداد به همراه همسر و فرزندش وارد ایران شد. نکته جالب توجه حضور زن لوکادیا به همراه او است. چرا که اغلب بازیکنان خارجی شاغل در لیگ ایران به صورت مجردی وارد کشور می‌شوند.

زن لوکادیا پس از ورود به ایران با استایلی کاملا متفاوت جلب توجه کرد. این تغییر پوشش زن لوکادیا این روزها حسابی سر و صدا به راه انداخته و انگار که رایا مجتن از ابتدا در ایران زندگی کرده است.

unknown_299885636_433366438571663_675624803534289406_n

البته انگار خیلی نباید توقع داشت رایا خانوم رو با این تیپ و استایل دید چرا که هنوز 15 روز ه از حضور ایشان در تهران نگذشته بود که خانوم تو اینستاگرامش عکس های منشوری منتشر کرد که البته تو ایران نبود و در دبی و زیر برج خلیفه و به همراه تو فرزندش این تصاویر رو ثبت کرده بود.

1

2

البته اقامت خانم تو دبی هم موقتی بود رایا و فرزندانش بعد از اقامت کوتاه این شهر رو ترک کردند و راهی هلند شدند.

گشت و گذار رایا و بچه هاش تو آمستردام

همسر لوکادیا که حالا خیلی از ایرانی های پیگیر احوالات و فعالیت های او هستند تقریباً هر روز یک پست یا استوری تو اینستاگرامش منتشر می کنه و در تازه ترین فعالیت مجازی بعد از اینکه به خونه رسید به همراه فرزندانش به موزه وارونه آمستردام رفت و کلی خوش گذروند و البته عکس های این گردش جذابش رو هم برای فالوورهاش پست کرد.

unknown_301691871_360368752833027_5467604010284163067_n

تتو خاص لوکادیا و همسرش که نمایان شد!

رایا تصاویری که ابتدای حضورش تو تهران ازش منتشر شده بود نشون می داد تنها تتوهایی روی انگشت او دیده شده بود تا اینکه مشخص شد دست راست او به طور کامل تتو دارد. البته خود لوکادیا هم تتوهای بیشماری دارد که در روز معارفه او کاملا مشخص بود.

1

پرسپولیسی ها زنِ لوکادیا رو شاخص اینستا می کنند؟

همسر یورگن لوکادیا که لبنانی است در فضای مجازی و اینستاگرام به شدت فعال است. رایا منین که تا قبل از حضور همسرش در ایران چیزی حدود 10 هزار دنبال کننده داشت حالا هر روز به تعداد دنبال کنندگانش افزوده می شود این روزها تعداد فالوورهایش از 155 هزار نفر هم گذشته است.

این حضور فعال و البته این تعداد دنبال کننده که قطعا با درخشش همسرش بیشتر هم می شود این شائبه را ایجاد کرده که احتمالاً خانوم خانوما قصد دارد وارد عرضه بلاگری هم بشه و از این طریق هم کسب درآمد داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی