|

شوک بزرگ به گل محمدی؛ پور علی گنجی بازهم غایب است!

در صورت رسیدن (ITC)، پورعلی‌گنجی اولین بازی خود را هم به دلیل محرومیت غایب خواهد بود

لینک کوتاه کپی شد

مرتضی پورعلی‌گنجی حتی در صورت رسیدن مجوز بازی نمی‌تواند پرسپولیس را مقابل آلومینیوم همراهی کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، در آستانه بازی حساس پرسپولیس با فولاد یک خبر هواداران را حسابی غافلگیر کرد. در حالی که تصور می‌شد حتی از لوکادیا قرار است در این بازی حساس رونمایی شود، نه تنها این بازیکن به بازی نرسید که مرتضی پورعلی‌گنجی هم به خاطر نرسیدن (ITC) بازی را از دست داد. مدافع پرسپولیس که از اولین خریدهای این تیم بود، در هفته دوم مجوز بازی کردن نداشت و همین مساله حسابی همه را غافلگیر کرد. البته رضا درویش اعتقاد دارد که این مشکل ارتباطی به مدیریت باشگاه پیدا نمی‌کند: «پورعلی‌گنجی با باشگاه قبلی‌اش مشکل دارد. نزدیک به 20 روز است مشغول پیگیری موضوع هستیم و دیگر مجبور شدیم مستقیم با فیفا نامه نگاری کنیم تا (ITC) بگیریم. مشکل پورعلی‌گنجی با باشگاه قبلی‌اش ربطی به ما ندارد اما به این دلیل که این موضوع سیر طولانی دارد، با فیفا مکاتبه کردیم و فکر می‌کنم تا 3-2 روز آینده این کار هم انجام شود».

با فرض حل شدن این مشکل تا بازی آلومینیوم باز هم یحیی گل‌محمدی در این بازی حساس اجازه استفاده از مدافع خود را نخواهد داشت. براساس قوانین، محرومیت یک بازیکن زمانی اعمال می‌شود که بازیکن محروم به عضویت باشگاه خود درآمده باشد. تا زمانی که (ITC) پورعلی‌گنجی صادر نشده، او بازیکن پرسپولیس محسوب نشده که بخواهد محرومیت خود را بگذراند. با این شرایط غیبت او در هفته اول لیگ هیچ ارتباطی به کارت قرمز دریافتی‌اش در سال‌های گذشته نداشته و به دلیل نداشتن مجوز بازی بوده است. این مساله‌ای است که مدیران باشگاه آن را رسانه‌ای نکرده و از محرومیت او به دلیل بازی خبر دادند. در صورت رسیدن (ITC)، پورعلی‌گنجی اولین بازی خود را هم به دلیل محرومیت غایب خواهد بود. این به آن معنی است که در بهترین شرایط مدافع پرسپولیس برای هفته چهارم آماده بازی می‌شود.

بازی با آلومینیوم در اراک در این دو فصل اخیر چالش یحیی بوده است و این‌بار با توجه به دو تساوی هفته اول این چالش جدی‌تر هم شده است. حضور پورعلی‌گنجی به عنوان یک مدافع بازی‌ساز که در فصل گذشته بیشترین ضربه را به پرسپولیس زده، می‌توانست اتفاقات خوبی را مقابل گربه سیاه رقم بزند. با این‌حال یحیی در این بازی هم نمی‌تواند از مدافع مورد علاقه‌اش استفاده کند تا به دنبال راه‌هایی دیگر برای شکستن پرس شدید سومین حریف خود در لیگ برتر باشد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها