|

محبی و حردانی به بازی با ملوان می رسند؟

صالح حردانی در جمع هواداران استقلال ادعا کرد مشکلی برای دیدار برابر ملوان ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

بی‌شک یکی از غایبان اصلی استقلال در بازی حساس این تیم مقابل سپاهان صالح حردانی بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ صالح حردانی که در جریان بازی دوستانه مقابل هوادار دچار آسیب دیدگی شد، بازی با سپاهان را از دست داد و در غیاب او استقلال آن قدرت همیشگی جناح راست را نداشت. حالا در آستانه بازی با ملوان صالح حردانی مدعی است می تواند استقلال را در انزلی همراهی کند. امروز در پایان تمرین آبی پوشان، هواداران استقلال این بازیکن را دوره کردند و پیگیر وضعیت درمان آسیب دیدگی او شدند. صالح حردانی اعلام کرد هیچ مشکلی از لحاظ مصدومیت ندارد و در صورتی که ساپینتو بخواهد، می تواند استقلال را در مصاف ملوان همراهی کند.

آبی پوشان تهران بعد از شکست روز اول مقابل سپاهان، پنجشنبه این هفته در چارچوب رقابتهای هفته دوم لیگ بیست و دوم در انزلی به مصاف ملوان می روند.

محمد محبی که به تازگی به صورت رسمی عضو استقلال شده، امروز در پایان تمرین آبی‌پوشان در جمع هوادارانی که از او می پرسیدند ‌آی تی سی اش چه زمانی حاضر می شود، گفت: تا قبل از بازی این هفته استقلال مقابل ملوان کارت بازی آش صادر خواهد شد.

استقلال پنجشنبه همین هفته در انزلی میهمان ملوان است و محمد محبی ادعا می کند از لحاظ بدنی آمادگی همراهی استقلال را دارد و در صورتی که کارت بازی اش صادر شود و البته سرمربی استقلال صلاح بداند، می‌تواند آبی‌پوشان را در تقابل با ملوان همراهی کند. بی شک وعده‌ای که محمد محبی به هواداران استقلال داده، باعث خوشحالی آنهاست.

محمد محبی از سانتاکلارا پرتغال به استقلال پیوسته و باشگاه در تلاش است مجوز بازی او را تا قبل از بازی این هفته مقابل ملوان دریافت کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها