|

پرسپولیس - کریم انصاری‌فرد؛ انتقال شدنی است؟!

پس از جذب لوکادیا حالا شایعاتی درباره تلاش پرسپولیس برای خرید کریم انصاری‌فرد شنیده می شود.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس که حضوری قابل توجه و فعال در نقل و انتقالات تابستانی داشته، در تازه‌ترین اقدام خود یورگن لوکادیا را به‌خدمت گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مهاجم هلندی که تجربه بازی در آیندهوون و همچنین لیگ آلمان در تیم بوخوم و انگلیس (برایتون) را در کارنامه دارد و از این حیث خریدی جذاب و ویژه برای فوتبال ایران به‌حساب می‌آید.

با این حال اکنون بحث زیادی درباره تلاش این باشگاه به درخواست یحیی گل‌محمدی برای جذب مهاجمی دیگر نیز شکل گرفته است که از کریم انصاری‌فرد در این‌رابطه یاد می‌شود.

بازیکن ملی‌پوش اردبیلی فوتبال ایران که تجربه حضور در پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد و بعد از حضور در تراکتور راهی فوتبال اروپا شد. طی فصول اخیر همواره از این بازیکن به‌عنوان یکی از اهداف تابستانی فوتبال ایران یاد شده اما هر بار او با تغییر تیم، حضورش در فوتبال اروپا و خصوصا لیگ یونان را تمدید کرد.

مهاجم حال حاضر آاک یونان که البته به روزهای پایانی همکاری‌اش با این باشگاه رسیده و از تیم‌های دیگری به‌عنوان مقصد احتمالی وی یاد می‌شود؛ در شرایطی مورد تایید یحیی گل‌محمدی قرار گرفته و پیغام‌هایی برای بازگشت وی ارسال شده که این درخواست‌ها را رد کرده و قصد ادامه حضور در فوتبال اروپا را دارد.

با این شرایط پرونده جذب کریم انصاری‌فرد به پرسپولیس به‌طور رسمی پایان یافته و این باشگاه اگر قصد جذب مهاجم دیگری داشته باشد باید سراغ گزینه‌های دیگر برود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها