|

ستاره پرحاشیه لیگ فرانسه راهی یونایتد می‌ شود؟

علاقه منچستر به جذب ایکاردی، مهاجم پاری سن ژرمن افزایش یافته و ممکن است این ستاره به زودی راهی اولدترافورد شود.

لینک کوتاه کپی شد

در چهارمین فصل حضور در پاریس، شرایط به بدترین شکل ممکن برای مائوریتو پیش می رود و او امید خود برای بازگشت به ترکیب ثابت را به طور کامل از دست داده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ ایکاردی در دو بازی ابتدایی لیگ یک این فصل از ترکیب پاری سن ژرمن کنار گذاشته شده بود و کریستوف گالتیه، سرمربی جدید این تیم اخیرا در مصاحبه ای تایید کرد که این باشگاه تمایلی به حفظ این بازیکن 29 ساله و آرژانتینی ندارد و ایکاردی می تواند تیم بعدی خود را انتخاب کند.

شبکه آرژانتینی TyC Sports مدعی شد منچستریونایتد تمایل زیادی به جذب این بازیکن دارد و خود مائورو ایکاردی نیز به شدت مشتاق انتقال به اولدترافورد است. اما مدیران باشگاه انگلیسی هنوز تماس مستقیمی با پاری سن ژرمن برقرار نکرده اند و در حال حاضر مسئولان PSG احساس می کند ایکاردی هدف اصلی یونایتد در بازار تابستانی نیست. پس از شروع فاجعه آمیز فصل برای یونایتد و شکست در هر دو ابتدایی برتر مقابل برایتون و برنتفورد، نیاز به جذب یک مهاجم جدید به شدت برای یونایتد احساس می شود و آنها پروسه جذب ایکاردی را مدنظر قرار داده اند.

اخبار حاکی از آن است که واندا نارا، مدیر برنامه و همسر این مهاجم 29 ساله، مذاکرات اولیه ای را با گالاتاسرای و منچستریونایتد انجام داده و قصد دارد زمینه جدایی مائوریتو را فراهم کند. قرارداد فعلی ایکاردی با پاری سن ژرمن تا تابستان 2024 اعتبار دارد، اما باشگاه فرانسوی مشکلی با فروش این بازیکن و در صورت رسیدن پیشنهادی جدی، او بعد از سه سال پاریس را ترک خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها