|

شمارش معکوس برای انفجار بمب های واقعی سرخابی ها

پرسپولیس و استقلال در اولین بازی فصل با چهره‌های جدید هواداران خود را غافلگیر خواهند کرد.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از جذابیت‌های شروع فصل، دیدن بازیکنان تازه‌وارد با پیراهن‌های تیم جدیدشان است؛ کنجکاوی در مورد اینکه آن‌ها قرار است در شمایل جدید چه عملکری داشته باشند. همان بازیکنانی هستند که دل سرمربی را برای جذب‌شان بردند یا نه.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360؛ استقلال و به خصوص پرسپولیس این فصل با ترکیب‌های متحول شده پای به میدان خواهند گذاشت و این مساله هم امیدواری و هم استرس هواداران را بیشتر خواهد کرد. کدام از این بازیکنان در اولین گام سکوها را غافلگیر خواهند کرد؟

چهره‌های جدید به یاد خاطرات قدیم

در استقلال باید منتظر چهره‌های جدید در فاز هجومی باشیم و احتمالا در فاز دفاعی تغییرات زیادی به‌وجود نخواهد آمد. سجاد شهباززاده یکی از بازیکنانی است که شاید در اولین هفته در ترکیب اصلی به میدان برود. بازیکنی که برای تجدید خاطرات خوبش و بهتر کردن آن‌ها به استقلال آمده و به واسطه گذشتن از پیشنهاد پرسپولیس، محبوبیت ویژه‌ای هم میان هواداران پیدا کرده است. در میان کاندیداهای کسب عنوان آقای گلی، سجاد شهباززاده را باید نوشت و همین مساله انتظارات از او را بالا برده است. استقلال فصل گذشته برخلاف فاز دفاعی در فاز هجومی با کمی ضعف ظاهر شد و سجاد شهباززاده برای رفع این ضعف فراخوانده شده است.

چهره جذاب دیگری که احتمالا فصل را با حضور در ترکیب اصلی آغاز خواهد کرد کسی نیست به جز ستاره بازی‌های پیش فصل؛ امیرعلی صادقی با شماره پیراهن امیرحسین حسین‌زاده می‌خواهد به هواداران بگوید که بابت رفتن پدیده تیم‌شان ناراحت نباشند چون پدیده جدیدی در راه است. در میان بقیه بازیکنان احتمال حضور کاوه رضایی و رضا میرزایی هم در ترکیب برای دقایقی وجود خواهد داشت تا هواداران در آزادی با خریدهای جدیدشان دیدار کنند.

شمارش معکوس آغاز شد؛ بمب های نقل و انتقالات استقلال و پرسپولیس در لیگ خاصیت دارند؟

پرسپولیس ورژن ۲۲ چه شکلی است؟

لیست تازه‌واردهای پرسپولیس بسیار بلندتر است. از درون دروازه گرفته تا قبل از رسیدن به خط حمله! جایی که همچنان به عنوان بزرگترین جای خالی تیم یحیی گل‌محمدی همه را نگران کرده است. علیرضا بیرانوند آمده تا کلین‌شیت را به ترکیب پرسپولیس برگرداند و همه منتظرند ببینند که این کار برای او به راحتی روزهای قبل از جدایی‌اش هست یا نه. نتایج بازی‌های پیش فصل کمی هواداران را نگران کرده و بزرگترین وظیفه بیرانوند در اولین بازی رفع این نگرانی است. البته او این کار را باید با چهره‌های جدید دیگری مانند دانیال اسماعیلی‌فر و گیورگی گولسیانی انجام بدهد. مرتضی پورعلی‌گنجی هم به دلیل یک محرومیت قدیمی غایب است تا احتمالا طولانی‌ترین فاصله میان دریافت کارت قرمز و گذراندن محرومیت را به نام خودش ثبت کند.

سروش رفیعی چهره محبوب هواداران مجددا به تیمش بازگشته تا با دریبل‌ها و پاس‌گل‌هایش موانع پیش روی قهرمانی را بردارد و در این راه کمک بزرگی به نام سعید صادقی را هم در کنار خودش خواهد دید. بمب نقل‌وانتقالاتی فصل انتظارات را از خود حسابی بالا برده و هیچ عملکردی به غیر از انفجار حریفان، هواداران را راضی نخواهد کرد. محمدمهدی احمدی جوان هم که در تمرینات حسابی از او شنیدیم شاید یکی دیگر از بازیکنان ترکیب اصلی باشد تا یحیی گل‌محمدی در کنار ستاره‌های جذاب با یک پدیده جوان هواداران را غافلگیر کند. 

یکی از جذابیت‌های هفته اول این است که کدام یک از این تازه‌واردها ستاره خواهند شد و بعد از پایان بازی‌ها همه از او خواهند گفت. آن بازیکن استقلالی خواهد بود یا پرسپولیسی. گل می‌زند یا با واکنش‌های دفاعی‌اش خبرساز خواهد شد. برای پیدا شدن جواب این سوال‌ها باید کمی دیگر صبر کرد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها