|

(ویدیو) گل برگردان و زیبای مسی در اولین دیدار فصل؛ شروع طوفانی پادشاه!

لیونل مسی، فصل جدید رقابت‌ های لیگ یک فرانسه را با نمایشی استثنایی شروع کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ستاره آرژانتینی که بعد از جدایی از بارسا و پیوستن به پی اس جی، فصل ضعیفی را سپری کرده بود و آمار گلزنی پایینش تعجب بسیاری را به همراه داشت، فصل جدید را درخشان آغاز کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ دیشب و در خانه کلرمون، علاوه بر دادن یک پاس گل، دو گل هم زد، از جمله یک ضربه برگردان تماشایی، تا نشان بدهد روزهای بد فصل قبل را پشت سر گذاشته است.

تاثیرگذاری مسی از دقیقه 9 شروع شد، جایی که پاس پابلو سارابیا را با یک لمس توپ دیدنی به نیمار رساند و او توانست گل اول بازی را به ثمر برساند.

همین زوج در دقیقه 80، گل چهارم پی اس جی را با همکاری هم به ثمر رساندند. این بار نیمار بود که در نقش گلساز ظاهر شد و مسی با ضربه‌ای نه چندان محکم، اولین گلش در این دیدار را به ثمر رساند.

نمایش خوب مسی در این دیدار پایان درخشانی داشت و او در دقیقه 86، با یک ضربه برگردان، گل دومش در این دیدار را به ثمر رساند. روی پاس دقیق لئاندرو پاردس بود که مسی پشت مدافعان حریف صاحب موقعیت شد و بعد از کنترل توپ با سینه، با ضربه‌ای تماشایی کار را تمام کرد.

البته به نظر می‌رسد که مسی چندان از گلزنی‌اش در این دیدار هیجان‌زده نشده بود چراکه در پستی که بلافاصله بعد از بازی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، هیچ اشاره‌ای به گل‌هایش نداشت.

او چهار عکس منتشر کرد که هیچ یک از آنها مربوط به گلزنی‌اش نبود و به نوشتن کپشنی کوتاه اکتفا کرد. او نوشت:" اولین بازی لیگ، اولین پیروزی."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها