|

جانشین حسین زاده در استقلال مشخص شد!

امیرعلی صادقی در بازی های تدارکاتی استقلال عملکرد درخشانی داشته و تا حد زیادی خیال هواداران و ساپینتو را بابت رفتن حسین زاده راحت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

روزی که امیرحسین حسین زاده به واسطه بند فسخ جنجالی از استقلال جدا شد و به شارلروای بلژیک رفت، کمتر کسی تصور می کرد یک بازیکن جوان دیگر بتواند به خوبی جای او را پر کند و سری میان سرها در بیاورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ هواداران استقلال انتظار داشتند تا باشگاه با جذب یک ستاره نامدار جای خالی حسین زاده را پر کند که این اتفاق نیز افتاده است. جذب بازیکنان پرتعداد در خط حمله و اضافه شدن احتمالی محمد محبی تا حد زیادی همه را از خط حمله استقلال آسوده خاطر می کند.

با این وجود گزینه ای که کمتر کسی روی او برای فصل جدید حساب باز کرده بود، حالا در بازی های دوستانه پیش فصل ستاره استقلال بوده و جالب اینکه او توانسته اعتماد ریکاردو ساپینتو را نیز جلب کند. حرف از امیر علی صادقی است، بازیکنی که مثل حسین زاده از سایپا با نظر فرهاد مجیدی راهی استقلال شد و حالا یک مهره قابل اتکا برای آبی پوشان است.

صادقی که متولد بهمن 79 است و هنوز تولد 22 سالگی خود را جشن نگرفته، یکی از مهره های مهم تیم ملی امید هم شناخته می شود. این بازیکن جوان که در پایه های سایپا رشد کرد و به تیم بزرگسالان این باشگاه رسید، پارسال فرصت زیادی برای بازی از سوی مجیدی پیدا نکرد اما با وجود اینکه برای فصل جدید خط حمله استقلال بسیار پرتعدادتر است، به نظر می رسد اوبه مهره کلیدی تیم ساپینتو تبدیل شده است.

صادقی درست مثل حسین زاده با درخشش در سایپا به فوتبال ایران معرفی شد؛ او خیلی زود چشم فرهاد مجیدی را گرفت و به استقلال پیوست.

وینگر جوان آبی ها در تیم ساپینتو درست در پستی فوتبال بازی می کند که پارسال حسین زاده در آنجا توپ می زد. قطعا سال گذشته نیز انتظار اینکه حسین زاده در استقلال اینقدر خوب بدرخشد را کسی نداشت اما او با اعتماد مجیدی در ترکیب اصلی قرار گرفت و در نهایت لقب موثرترین بازیکن تیم را از آن خود کرد. صادقی نیز حالا یکی از مردان مورد اعتماد ساپینتو است که قبل از شروع لیگ به خوبی جواب این اعتماد را داده است.

پدیده شماره 99 آبی ها، بعد از گلزنی در دو بازی دوستانه استقلال در کشور ترکیه در دو بازی تدارکاتی گذشته آبی پوشان نیز به میدان رفته و پایش به گل باز شده است. او ابتدا مقابل داماش گلزنی کرد و بعد در بازی روز گذشته مقابل هوادار تک گل تیمش را به ثمر رساند تا توانایی هایش را بیش از قبل نشان بدهد.

جوان اول خط حمله استقلال حالا با جنگندگی بالا خودش را برای روزهای سخت فصل جدید آماده می کند؛ باید قبول کنیم او سورپرایز سایپنتو در ترکیب استقلال است.

بدون شک صادقی جوان با انگیزه و آمادگی ای که دارد، در لیگ بیست و دوم یکی از بازیکنان جذاب استقلال خواهد بود. او با شرایط خوبی که از خود نشان داده حتما در ترکیب استقلال بیشتر از فصل پیش به میدان می رود و اگر مثل بازی های تدارکاتی خوش بدرخشد بدون شک می تواند جایگاهش را در ترکیب اصلی نیز تثبیت کند. این، درست همان چیزی است که هواداران استقلال بعد از جدایی حسین زاده انتظارش را می کشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها