|

ترکیب و سیستم احتمالی پرسپولیس در بازی با ذوب آهن

باتوجه به تمرینات و دیدارهای تدارکاتی پرسپولیس، احتمالا پرسپولیس با سیستم ۱-۳-۲-۴ لیگ را مقابل ذوب آهن آغاز می کند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس به احتمال فراوان با سیستم ۱-۳-۲-۴ لیگ را شروع خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ یحیی گل محمدی بعد از پشت سر گذاشتن روز‌های شلوغ نقل و انتقالاتی، حالا منتظر اضافه شدن یک مهاجم خارجی است تا با ترکیب کامل تیمش را روانه بازی‌های لیگ برتر کند.

تمرینات و بازی‌های دوستانه پرسپولیس این را نشان می‌دهند که یحیی گل محمدی قصد دارد تیمش را با سیستم ۱-۳-۲-۴ به مصاف رقبا بفرستد. با توجه به اخبار رسیده از اردوی پرسپولیس اکثر نفرات اصلی ترکیب این تیم برای بازی مقابل ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر مشخص است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پرسپولیس با همین سیستم به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

علیرضا بیرانوند مطابق انتظار درون دروازه قرار خواهد گرفت. مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی زوج خط دفاعی سرخ‌پوشان را تشکیل خواهند داد. دانیال اسماعیلی فر مدافع سمت راست و محمدمهدی احمدی مدافع چپ پرسپولیس در اولین بازی لیگ خواهند بود.

البته یکی از پست‌هایی که یحیی هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده همین دفاع چپ است. جاییکه غیر از احمدی جوان، علی نعمتی هم حضور دارد، ولی شانس احمدی برای حضور در ترکیب اصلی کمی بیشتر است و او یکی از سورپرایز‌های ترکیب پرسپولیس خواهد بود.

سورپرایز دوم ترکیب پرسپولیسی‌ها احتمالا مربوط به حضور آخرین خرید این تیم یعنی سینا اسدبیگی خواهد بود. هافبک دفاعی ۲۵ ساله و جدید پرسپولیس که از ذوب آهن به این تیم پیوست، یکی از بازیکنان سرحال و آماده تمرین پرسپولیس است و یحیی گل محمدی هم از عملکرد این بازیکن رضایت کامل را دارد.

به این ترتیب اسدبیگی به احتمال فراوان جلوتر از کمال کامیابی نیا در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت و کنار میلاد سرلک ملی‌پوش بازی خواهد کرد.

همچنین مهدی ترابی، سروش رفیعی و سعید صادقی که ستاره‌های این فصل پرسپولیس خواهند بود، پشت سر تک مهاجم این تیم یعنی مهدی عبدی به کار گرفته خواهند شد و ترکیب پرسپولیس را در اولین بازی لیگ تشکیل خواهند داد.

همچنین نفراتی مثل احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، محمد عمری، شرزود تمیروف و حامد پاکدل هم به عنوان بازیکنان جانشین می‌توانند در صورت نیاز وارد بازی شوند.

گفتنی است برای دیدار با ذوب آهن، پرسپولیس امید عالیشاه کاپیتان اول خود را به دلیل محرومیت و وحید امیری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت و وضعیت حضور وحدت هنانوف هم در این دیدار نامشخص است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها