|

عملکرد ضعیف ستاره استقلالی در اولین بازی فصل

لژیونر ملی پوش تیم هال سیتی در اولین دیدار فصل به علت تغییر پست نمایش خوبی نداشت.

لینک کوتاه کپی شد

شب گذشته در هفته اول لیگ دسته اول انگلیس تیم های هال سیتی و بریستول سیتی مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با پیروزی لحظه آخری هال سیتی خاتمه پیدا کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ این بازی با نتیجه ۲ بر یک هال سیتی تمام شد. گل دوم هال سیتی در دقیقه ۹۰+۴ توسط سری به ثمر رسید.

الهیار صیادمنش، مهاجم ملی پوش ایرانی هال سیتی در این بازی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت، اما در دقیقه ۸۴ به دلیل مصدومیت از ترکیب تیمش خارج شد.

نمایش ضعیف ستاره استقلالی در اولین دیدار فصل/ تغییری که جواب نداد

سایت «سوفا اسکور» به ارزیابی فنی از این دیدار پرداخت. ستاره سابق استقلال در اولین بازی خود برای هال سیتی در فصل جدید چمپیون شیپ نمایش خیرکننده ای نداشت.

صیادمنش در این بازی ۸۴ دقیقه بازی کرد ولی موفق نشد گلی بزند یا پاس گلی بدهد. این بازیکن ایرانی ۴۹ بار در این مدت لمس به توپ داشته است. صیادمنش دقت پاس بالایی داشته و ۸۴ درصد پاس های خود را به مقصد رساند.

نمایش ضعیف ستاره استقلالی در اولین دیدار فصل/ تغییری که جواب نداد

با نگاه به نقشه حرارتی-حرکتی ستاره سابق استقلال در این بازی متوجه می شوید صیادمنش به عنوان وینگر در کناره های زمین کار کرده است و به عنوان مهاجم نوک نبوده است.

تغییر پست صیادمنش از مهاجم نوک به وینگر باعث شده تا ستاره ایرانی در این دیدار هیچ موقعیت گلزنی نداشته باشد و این بازیکن شوتی به چارچوب نزد.

در نهایت سایت «سوفا اسکور» انگلیس در نهایت به مهاجم ملی پوش ایرانی نمره متوسط ۶.۷ از ۱۰ را داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها