|

دلیل دلخوری گل‌محمدی از نقل‌وانتقالات چیست؟

درویش زیر بار این مبالغ سنگین نمی‌رود، هر چند که قیمت این بازیکن‌ها را دوستان ایجنت چند برابر می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

ضیا عربشاهی درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: تقریباً تمام اسامی که یحیی گل‌محمدی برای خرید به مدیریت باشگاه داده، توسط درویش خریداری شده و مشخص نیست چرا یحیی دلخور است، چوب لای چرخ می‌گذارد و به این و آن در می‌زند تا مهاجم گران قیمت خارجی برای پرسپولیس جذب کند. البته جواب سوال چندان سخت نیست زیرا ایجنت‌هایی که با شما کار می‌کنند، از نعمت وجود آنها توانستی بازیکن‌هایی را که مدنظر داشتی به پرسپولیس بیاورید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از میزان، وی افزود: لطفاً دیگر بس است؛ درویش زیر بار این مبالغ سنگین نمی‌رود، هر چند که قیمت این بازیکن‌ها را دوستان ایجنت چند برابر می‌کنند و چنین بازیکنانی که سال قبل پایین بودند در سال جاری توسط آقایان ایجنت رشد فزاینده‌ای پیدا کردند. سوال من این است که، فوتبال ما درآمدش از چه منابعی است و در کنار آن هم باشگاه‌ها از چه طریقی حمایت مالی می‌شوند؟

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: برای اردوی پیش فصل کادرفنی کشور ترکیه را مدنظر قرار داده بود؛ اما مگر اردو، برای رسیدن به آمادگی جسمی نیست؟ مگر ما در کشور خودمان، جاهای خوش آب و هوا مانند کردان و…، کم داریم؟ جاهایی که هم آب و هوای خوبی دارد و هم دارای زیر ساخت های ورزشی خوبی است. حتما باید برویم ترکیه تا بچه‌ها آماده شوند؟ به نظرم رفتن به ترکیه اشتباه است زیرا اینجا با ترکیه هیچ فرقی ندارد، حتی خیلی هم نسبت به آنجا بهتر است. بی دلیل نباید پول را حیف و میل کنیم، آنهم با این شرایط بد اقتصادی زیرا درست نیست پول هوادار را در آنجا خرج کنیم.

عربشاهی افزود: تا الان مدیریت باشگاه همه چیز برای کادرفنی پرسپولیس مهیا کرده و این نباشد ۵ بازی انجام دادید بگویید ۳۰ درصد ما را باید اوایل فصل پرداخت کنید. اصولاً مناسب نیست با این همه هزینه پرسپولیس از خودی ضربه بخورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بهتر است مشکلاتی را که کادرفنی دارد پیش از شروع فصل به اطلاع مدیریت باشگاه برساند که در شروع فصل این نباشد سرمربی تیم به دلیل عدم مطالبات مالی ساز جدایی کوک کنند و با این اتفاق تیم را به حاشیه ببرند. صحبت‌های ما پیشکسوتان از روی دلسوزی است و اینطور نباشد که ادمین‌های شما بیایند به ما بی احترامی کنند و تمام تقصیرات را گردن ما بیاندازند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها